Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، به دلیل برودت شدید هوا در شهرستان های ازنا و الیگودرز، تمام مدارس نوبت صبح آموزش و پرورش این دو شهرستان فردا دوشنبه با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش روابط عمومی ساعت تاخیر الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش استان بوشهر، افزود: این ستاد ۴۶۰ مدرسه، ۳ هزار و ۴۵۰ کلاس، ۲۰ سالن سرپوشیده، ۸ اردوگاه دانش‌آموزی و ۴۰۰ نمازخانه را برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی از ایجاد ۲۳ پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این پایگاه‌ها در ۱۸ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان مستقر هستند و به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به این‌که نوروز گذشته ۲۴۱ هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند، عنوان کرد: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۸۵ هزار مهمان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس اسکان داده شده‌اند که اسکان این تعداد مسافر نشان دهنده افزایش تعداد آن‌ها نسبت‌به مدت مشابه پارسال است.

وی بوشهر را جزء ۴ استان مقصد گردشگری فرهنگیان کشور دانست و افزود: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی نامناسب، سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران هستند.

موحدی گفت: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر را در مدارس داشته‌اند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند