Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: ما امیدواریم با وعده‌هایی که رئیس جمهور مبنی بر اینکه در سال ۹۹ راه آهن را به کردستان عملیاتی کند تا عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توسعه بازارچه‌های مرزی و مناطق آزاد گفت: در حال حاضر دو بحث را درباره بازارچه‌های مرزی دنبال خواهیم کرد که یکی بحث رسمی کردن بازار مرز سیرانبند و دیگری ورود برخی اقلام از بازارچه‌های آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما منتظر هستیم که این هفته دولت مصوبه ورود اقلام به بازارچه‌های آزاد را ابلاغ کند.

 مرادنیا درباره استانی شدن انتخابات مجلس گفت: قطعا اگر این طرح  اجرا شود، به نفع کشور و استان‌ها خواهد بود. به دلیل آن‌که مسائل سطحی و جزئی در استان‌ها تبدیل به مسائل کلان خواهند شد.

استاندار کردستان درباره کمبود‌های استان و میزان بودجه تخصیص داده شده در سال ۹۸ به این استان، گفت: استان کردستان در بحث زیرساخت‌ها، آب و تامین پروژه‌های آبی و ساخت راه آهن و راه‌ با مشکلات جدی مواجه است؛  امیدواریم با وعده‌هایی که رئیس جمهور در خصوص حل مشکلات استان داده‌اند؛ تا سال ۹۹  راه‌آهن  کردستان  عملیاتی شود  تا عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم، البته  برای تامین اعتبار لازم برای اجرایی شدن پروژه‌های آب و راه آهن در استان کردستان، به حمایت دولت  نیاز جدی داریم.

وی درباره جلسه چند روز پیش استاندار‌ها با رئیس جمهور افزود: در آن جلسه مباحث کلی مطرح شد که  خاص استان‌ها نبود، اما رئیس جمهور قول دادند که برای مطرح کردن مباحث و مشکلات استان خود، به استانداران وقت بدهد.

استاندار کردستان درباره ویژه‌ برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این استان گفت: با توجه به اینکه دولت‌های استکباری به دنبال ایجاد بحران در کشورمان هستند، ان‌شالله سعی خواهیم کرد که با جدیت تمام برنامه‌های متنوع خود را برای مقابله با این بحران‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اجرا کنیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کردستان رئیس جمهور چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

وی با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره و اضافه کرد: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی گفت: مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

این خبر تکمیل می‌شود

کد خبر 6086379

دیگر خبرها

  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا سفر می‌کند