Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@14:14:13 GMT

سگ گردانی در پارک‌های لواسان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۰۵۵

  به گزارش میزان، شریعتی رئیس حوزه قضایی لواسانات طی دستوری به رییس کلانتری ۱۶۶ لواسانات سگ گردانی در پارک‌ها را ممنوع اعلام کرد.   در بخشی از این نامه با اشاره به حادثه اخیر در پارک دریاچه لواسان به علت سهل انگاری صاحب سگ و حمله به دختر بچه آورده شده است: در راستای پیشگیری از جرم، سگ گردانی در پارک‌ها که احتمال حمله به عابرین و یا احساس ناامنی برای افرادی که برای پیاده روی و یا تفریح مراجعه نموده‌اند را به همراه داشته، ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس حوزه قضایی لواسانات به رییس کلانتری ۱۶۶ لواسانات تاکید کرده است که با همکاری ماموران شهرداری به محض مشاهده به صاحب سگ متذکر گردند تا سریعا نسبت به انتقال آن اقدام و در صورت عدم اجرای دستور قضایی نسبت به جلب وی اقدام و نتیجه جهت اقدامات قانونی به این حوزه قضایی اعلام شود.    در ادامه تصویر این دستور قابل ملاحظه است:  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی در گناوه

مهدی مهرانگیز با اشاره به هماهنگی اقدام قضایی و ظابطین نیروی انتظامی در استان گفت: «در پی سرقتی که از انبار‌های کالای ملوانی صورت گرفت بلافاصله با اقدام قضایی و هماهنگی ظابطین این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و پس از دستگیری، متهمان به سرقت چند انبار کالا‌های ملوانی و منازل در شهر گناوه نیز اعتراف کردند.»

به گزارش میزان، وی افزود:در این اقدام، دونفر دستگیر شدند که به یک فقره سرقت از انبار لوازم صوتی تصویری و دو مورد انبار کفش اعتراف کردند که با دستورات قضایی بعد از کشف، اموال به مالباختگان مسترد شد.

مهرانگیز اظهار کرد: این افراد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر از همدستان این سارقین ادامه دارد همچنین ارزش اموال مسروقه ۷ میلیارد تومان از سوی شکات اعلام گردیده است.

وی با اشاره به اینکه متهمان با دستور قضایی روانه زندان شدند گفت: پرونده در شعبه اول بازپرسی شهرستان گناوه در حال رسیدگی است و اقدامات لازم جهت دستگیری سایر متهمان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف جسد سوخته شده داخل بشکه اسید در ارتفاع لواسانات
  • کشف جسد مرد گمشده داخل بشکه اسید در لواسان + فیلم
  • انهدام باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی در گناوه
  • ورود اتوبوس از بلوار شهید سلیمانی به سطح شهر قزوین ممنوع شد
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد