Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@20:29:25 GMT

سگ گردانی در پارک‌های لواسان ممنوع شد +سند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۲۲۷

با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات به رییس کلانتری ۱۶۶ لواسانات، سگ گردانی در پارک‌ها ممنوع اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شریعتی رئیس حوزه قضائی لواسانات طی دستوری به رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات سگ گردانی در پارک‌ها را ممنوع اعلام کرد.

در بخشی از این نامه با اشاره به حادثه اخیر در پارک دریاچه لواسان به علت سهل انگاری صاحب سگ و حمله به دختر بچه آورده شده است: در راستای پیشگیری از جرم، سگ گردانی در پارک‌ها که احتمال حمله به عابرین و یا احساس ناامنی برای افرادی که برای پیاده روی و یا تفریح مراجعه نموده‌اند را به همراه داشته، ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه قضائی لواسانات به رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات تاکید کرده است که با همکاری ماموران شهرداری به محض مشاهده به صاحب سگ متذکر گردند تا سریعاً نسبت به انتقال آن اقدام و در صورت عدم اجرای دستور قضایی نسبت به جلب وی اقدام و نتیجه جهت اقدامات قانونی به این حوزه قضائی اعلام شود.

 

در ادامه تصویر این دستور قابل ملاحظه است:

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود

شهردار یزد گفت: دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان در راستای زیباسازی بصری شهری و همچنین افزایش تعامل شهروندان با فضای فناوری برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز -پ _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست با مدیران مجموعه پارک علم و فناوری استان یزد با اشاره به برخی از موضوعات متعدد در حوزه‌های زیباسازی شهری در مجموعه کارخانه نوآوری درخشان اظهار کرد: طرح اولیه‌ای با همکاری مشترک شهرداری و پارک علم و فناوری استان تهیه و ارائه شود تا دیوارهای مقابل کارخانه فناوری یزد برداشته شده و فضای مقابل کارخانه که در اختیار مجموعه کارخانه هم باشد، به عنوان یک فضای شهری زیبا برای استفاده شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

وی در این نشست در خصوص مزایای اجرای این طرح، گفت: با افزوده شدن این فضا به فضای در دسترس شهروندان، علاوه بر زیباسازی بصری شهری، تعامل بین مردم و مجموعه فناوری نیز افزایش خواهد یافت.

شهردار یزد افزود: مقرر شد مدیران مجموعه پارک و علم و فناوری استان پس از بررسی‌های لازم، آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند.

محی الدینی در خصوص مباحثی که در حوزه اجرای شبکه فیبر نوری در سطح شهر یزد مطرح شده بود، گفت: در این جلسه مشکلاتی که متأسفانه پیمانکاران شرکت سرمایه گذار در اجرای فیبر نوری ایجاد کرده بودند، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد با اخذ تعهدات لازم و همچنین پرداخت هزینه خسارتی که این شرکت‌ها وارد کرده‌اند، مجوز جدیدی صادر می‌شود تا شبکه فیبر نوری در سطح شهر تکمیل شود.

وی موضوع تعامل و همکاری شهرداری با صندوق پژوهش و فناوری استان را یکی دیگر از محورهای گفت و گو در این نشست عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری یزد از سال گذشته سهامدار این صندوق شده است، به زودی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و رئیس صندوق امضا خواهد شد و بستر همکاری‌های سازنده بین دو نهاد در زمینه‌های فناوری، نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه‌های دانش بنیان را فراهم خواهد کرد.

شهردار یزد افزود: در حوزه‌های خلاقیت و نوآوری و ایجاد ناحیه فناوری هم مقرر شد مجموعه پارک علم و فناوری استان طرح‌های خود را در خصوص ایجاد این ناحیه به شهرداری ارائه کند تا پس از بررسی این طرح‌ها در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، جهت اخذ مجوز به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شود.

کد خبر 747317

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی