Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

باشگاه ذوب‌آهن که در فصل نقل‌وانتقالاتی خیلی فعالیت زیادی نداشت و فقط محمدرضا خلعتبری را از پدیده جذب کرد به زودی یک مهاجم جدید به خدمت می‌گیرد.

قرار است تا ۳، ۲ روز آینده با هماهنگی مدیرعامل و سرمربی ذوبی‌ها ۲ بازیکن خارجی که هنوز ملیت آنها مشخص نیست راهی اصفهان شوند تا در تمرینات این تیم شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ بازیکن پیش از عقد قرارداد باید تست فنی بدهند و در صورتی که نظر منصوریان و کادرفنی را جلب کنند با آنها قرارداد بسته می‌شود. تیم منصوریان در حال حاضر فقط به مهاجم نیاز دارد و بازیکن خارجی و جدید آنها هم در همین پست خواهد بود.

خبر دیگر از ذوب‌آهن اینکه عارف غلامی مدافع جوان نیم‌فصل اول این تیم با توافقی دو طرفه جدا شد. روز گذشته این بازیکن قراردادش را با باشگاه ذوب‌آهن فسخ کرد و شنیده می‌شود این بازیکن از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس اصفهان پرسپولیس ذوب آهن پارس خارجی تمرینات پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام