Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@15:44:39 GMT

توقیف 111 وسیله بازی غیراستاندارد در گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۴۰۳

توقیف 111 وسیله بازی غیراستاندارد در گلستان

رکنا: مدیر کل استاندارد استان گلستان از توقیف ۱۱۱ وسیله بازی غیراستاندارد از ابتدای سال تاکنون در گلستان خبر داد.

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی استاندارد گلستان، محمود فرمانی در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان اظهار کرد: کارشناسان و متخصصان طی بازرسی از شهربازی‌های استان، از ابتدای سال تاکنون ۱۱۱ تجهیز بازی را به علت نداشتن انطباق با استاندارد، توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی، تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها الزامی و مشمول استاندارد اجباری است و هر سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری را در بر می‌گیرد که دریافت تاییدیه منوط به انجام همه مراحل با نظارت کارشناسان استاندارد است.

فرمانی گفت: با توجه به همکاری و تعاملات انجام شده با شهرداری ها، انتظار داریم که آن‌ها برای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهربازی‌ها و زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند، جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده برای هر یک از وسایل و تجهیزات را به منظور اطلاع و ایجاد اطمینان در مردم، در کنار هر وسیله به طور جداگانه نصب کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این 2 قاتل باید دستگیر می شدند ! این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد! عکس های جزغاله شدن 3 ماشین گران قیمت در غرب تهران + جزییات اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس در دیدار فرشته نجات با سرهنگ مهدوی بازمانده حادثه سقوط هواپیما در کرج چه گذشت؟ + فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت اخبار حوادث استان گلستان استاندارد بازی توقیف گلستان عکس فیلم مشهد صبح مادر زن دختر حادثه مرد تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان