Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی همچنان زوج سردار آزمون است، آن هم در یک تورنمنت مهم دیگر. بعد از جام‌جهانی حالا این فرصت نصیب آن‌ها شده است تا در جام‌ملت‌های آسیا خودی نشان دهند.  به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، گفت‌وگوی «فرهیختگان» با مهدی طارمی و سردار آزمون گلزنان تیم ملی را می توانید در ادامه بخوانید.   طارمی: سردار گل بزند انگار من زدم/ تیم ملی بازیکن اصلی ندارد   مهدی طارمی همچنان زوج سردار آزمون است، آن هم در یک تورنمنت مهم دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جام‌جهانی حالا این فرصت نصیب آنها شده است تا در جام‌ملت‌های آسیا خودی نشان دهند. طارمی در بازی با یمن درخشید و در بازی با ویتنام هم عملکرد خوبی داشت اما در دیدار با عراق با صلاحدید کادرفنی از روی نیمکت کارش را آغاز کرد. با این حال احتمالا مقابل عمان دوباره فیکس می‌شود. گفت‌وگوی خبرنگار اعزامی «فرهیختگان» به امارات با طارمی را در ادامه می‌خوانید، گفت‌وگویی که با یک سوال جنجالی آغاز شد!


واقعا عدد 6 که بعد از گلزنی به یمن نشان دادی برای عزت‌اللهی بود یا هدف دیگری داشتی؟

فقط دنبال حاشیه هستید.(با خنده) این عدد 6 برای سعید عزت‌اللهی بود و دیگر هم نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. امیدوارم دیگر در این خصوص از من سوالی پرسیده نشود. سعید دوست من است و با این کار از او دلجویی کردم.

توقع می‌رفت در دیدار با عراق فیکس باشی اما شاید هم کادرفنی برای مرحله حذفی، تشخیص داد به تو استراحت بدهد.

تیم ملی بازیکن اصلی ندارد. سطح کسی به آن صورت بالاتر از فرد دیگری نیست که بگوییم کدام بازیکن اصلی و کدام‌یک ذخیره هستند. این نظر آقای کی‌روش بود که در دیدار با عراق روی نیمکت بنشینم و دلیل دیگری نداشت.

در بازی با عراق هم به هدف‌مان رسیدیم.

خدا را شکر به‌عنوان تیم اول صعود کردیم و حالا مسیرمان تا رسیدن به مراحل بالا راحت‌تر است.

از تعویضت بعد از بازی با ویتنام ناراحت شدی؟

چرا باید ناراحت باشم وقتی تیم ملی از رقیبش جلو است.

این‌طور به نظر رسید. شاید چون دوست داشتی در زمین باشی و گل بزنی.

هر مهاجمی دوست دارد گل بزند. هر بازیکنی هم که تعویض می‌شود و اخم کند، دلیل نمی‌شود که از تعویضش ناراحت است. شاید به خاطر عملکرد بدی باشد که در زمین اتفاق می‌افتد یا هر دلیل دیگری داشته باشد. مشکلی نبود. وقتی تیم برده چه مشکلی وجود داشته که بخواهم از آن ناراحت باشم؟

اگر قرار باشد آقای گل جام یک ایرانی باشد فکر می‌کنی این عنوان به تو می‌رسید یا سردار؟

واقعا این موضوع تفاوتی ندارد. سردار هم مثل برادر من است و به اندازه گلزنی خودم از گل‌های سردار خوشحال می‌شوم. به هر حال سردار مهاجم هدف است و می‌توان در دیدارهای بعدی روی گل‌هایش بیشتر حساب کرد. امیدوارم در ادامه نیز شاهد گلزنی‌های سردار بیشتر از دیدارهای گذشته باشیم.

بازی با عمان را چطور می‌بینی؟ به نظر کارمان برای رسیدن به نیمه‌نهایی سخت نباشد؟

این‌طور نیست که خودمان را از پیش برنده بدانیم. عمان تیم قابل احترامی است و باید به قدرت این تیم احترام گذاشت. با این حال برای رسیدن به فینال و عنوان قهرمانی باید تمرکز بیشتری روی مسائل فنی و خواسته‌های سرمربی داشته باشیم تا ان‌شاءالله با غلبه بر عمان و سپس دیدارهای مرحله بعد به مراحل بالاتر برسیم.

 

آزمون: آرزو دارم گل قهرمانی را بزنم/ خودمان باشیم عمان را می‌بریم

 

سردار آزمون بازیکن دوست داشتنی تیم ملی و مهره مورد علاقه کارلوس کی‌روش، مهاجمی که سرمربی تیم ملی تحت هر شرایطی به عملکردش اعتماد و اعتقاد دارد و حتی بعد از خداحافظی از تیم ملی نیز به پای وی ایستاده تا دوباره سردار همان سردار گلزن و زهردار تیم ملی شود. آزمون با سه گل زده در کورس جدول آقای‌گلی قرار دارد، هرچند کارش سخت شده و خودش هم معتقد است که برایش موفقیت تیم ملی بیشتر از هر عنوان فردی دیگر اهمیت دارد. با این حال او نمی‌تواند از آرزویش در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی «فرهیختگان» به امارات پرده‌برداری نکند.

ابتدا درباره بازی با عراق صحبت کن. تیم ملی در این دیدار به هدفش رسید؟

بازی بدی نبود. البته این عراق بود که کارش در این بازی سخت بود و فشار زیادی در این دیدار روی‌ما وارد نشد. با این حال خوشحالیم که در این شرایط به‌عنوان صدرنشین صعود کردیم و موفق شدیم در شرایط خوبی به دور بعدی صعود کنیم.

یعنی هدف‌تان در این دیدار مساوی بود؟

وقتی صدر جدول هستیم اگر 10 گل هم می‌زدیم چه فایده‌ای داشت؟ نباید ریسک می‌کردیم و بهترین استراتژی را در دیدار با عراق در نظر گرفتیم و موفق شدیم به هدف‌مان برسیم.

البته از استراحت دادن به بازیکنان اصلی، هدف کی‌روش از دیدار با عراق مشخص بود.

من این را قبول ندارم که این موضوع هدف کی‌روش بود چراکه این یک جام و تورنمنت است و هیچ‌کس نمی‌تواند 90 دقیقه تمام در همه دیدارها بازی کند. بازیکنان ذخیره هم از بهترین‌های ایران به شمار می‌روند و جزء مدعیان محسوب می‌شوند.

توقع می‌رفت در این دیدار هم گل بزنی.

شرایط مناسب نبود و تحت فشار بازیکنان عراقی بودم. 90 دقیقه من را مهار کرده بودند و همین موضوع شاید عاملی شد که در این دیدار گلزنی نکنم.

به آقای گلی هم فکر می‌کنی؟

کسی از این موضوع بدش نمی‌آید اما موفقیت تیم‌ملی در این رقابت‌ها بسیار مهم‌تر است تا هر عنوان انفرادی دیگری.

عملکرد خوبت در این چند دیدار گذشته باعث شد تا منتقدانت فعلا سکوت کنند.

آنهایی که فحاشی می‌کنند برایم مهم نیستند. آنها کاری کردند که به هدفم بیشتر امیدوار شوم. من برای تحقق این امر تلاشم را بیشتر کردم و خوشحالم که به تیم ملی در جام ملت‌ها در بهترین حالت ممکن کمک می‌کنم. بنابراین آنها هستند که می‌بازند در غیر این صورت من فقط به اهدافم فکر می‌کنم.
 
بازی با عمان را چطور می‌بینی؟

ما دنبال کسب موفقیت هستیم و واقعا برایمان مهم نیست که چه تیمی در مقابل‌مان در مرحله حذفی قرار می‌گیرد. ما باید بازی خودمان را انجام بدهیم و اگر واقعا خودمان باشیم نه‌تنها عمان بلکه هر تیم دیگری هم مقابل‌مان قرار بگیرد را شکست داده و به اهداف‌مان می‌رسیم.

درباره حاشیه‌های اخیر چه صحبتی داری؟

در این مورد صحبتی نکنم بهتر است. تیم ملی به آرامش نیاز دارد.

 زدن گل قهرمانی چقدر لذت دارد؟

ان‌شاءالله که در این رقابت‌ها بهترین بازیکن تیم ملی باشم و آرزو می‌کنم گل قهرمانی را در جام ملت‌های آسیا به ثمر برسانم.

 

منبع: فرهیختگان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی طارمی سردار آزمون جام ملت های آسیا بازی های ایران در جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود

رم از یک دیدار سرنوشت ساز، دست خالی خارج شد. این باخت شاید در پایان فصل به قیمت از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمام شود.

دیدار آاس رم و بولونیا در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 3-1 بولونیا به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این شکست گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی گفت:

ما نسبت به بازی های قبل کمتر درخشان ظاهر شدیم اما تیمی داشتیم که همچنان خوب بازی می‌کرد. بازیکنان بولونیا دائما در حال تغییر موقعیت خود بودند. این سبک آنهاست.

زمانی که حریفان شوت‌های بیشتری زده بودند، برخی بازی‌ها را بردیم، اما امروز به این شکل پیش رفت. بولونیا چیزی ندزدید. شایسته برد بود. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. در این بازی ها، تیمی که گل اول را می زند، به یک مزیت بزرگ می رسد. اگر ما گل اول را می زدیم، اوضاع کاملا متفاوت دنبال می شد. البته کمی عصبی بودیم؛ در گرفتن کارت زرد زیاده روی کردیم. ما شرایط را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

من یک فوتبالیست بودم و گاهی اوقات عصبی می شدم اما این عصبانیت نباید در زمین روی شما تأثیر بگذارد. با این حال اگر به عملکرد تیم نگاه کنیم، در کل تمرکز کافی داشتیم. شاید کمتر از حد معمول خوب بودیم، اما تسلیم نشدیم.

اگر می‌خواهیم کامل باشیم و به این روند ادامه دهیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم، هم از نظر کنترل اعصاب و هم از نظر نخوردن گل در دقیقه 44. بعد از 2-1 امید در تیم ما ایجاد شد اما با گل سوم، همه چیز تمام شد.

تامی آبراهام بازی خوبی انجام داد. آزمون اخیرا از مصدومیت برگشته بنابراین نباید او را از ابتدا به زمین می فرستادیم. خوشحالم که او گل زد زیرا بازیکن مهمی برای ماست. آزمون به اندازه تامی مفید خواهد بود.

ما امروز را ناامید ترک می کنیم اما چیزی تمام نشده، فصل هنوز طولانی است. ما هفته آینده مقابل تنها تیم شکست ناپذیر جهان یعنی لورکوزن بازی می کنیم اما نسبت به این تقابل مثبت هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود