Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@19:52:33 GMT

ادعای بزرگ و کنایه‌آمیز برانکو بر علیه کی‌روش!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۴۹۳

ادعای بزرگ و کنایه‌آمیز برانکو بر علیه کی‌روش!

رکنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه‌ای، به صحبت در خصوص دوران حضور در تیم ملی پرداخت.

تیم ملی فوتبال ایران این روزها درگیر مسابقات جام ملت‌های آسیا است و امروز در مرحلۀ یک‌هشتم‌نهایی به مصاف تیم ملی عمان خواهد رفت.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ایران با مصاحبه‌های عجیب‌و‌غریب خود در روزهای گذشته، فضای فوتبالی کشور را غبار‌آلود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تیم ملی هم‌اکنون در کوران مسابقات مهمی چون جام ملت‌ها است و این حاشیه‌ها می‌تواند آرامش را از فضای تیم دور کند. یکی از موضوعاتی که کی‌روش عادت کرده در خصوص آن اظهار نظر کند برانکو و پرسپولیس است. این بار نوبت سفر تیم پرسپولیس به ژاپن رسیده بود تا سرمربی تیم ملی به انتقاد از آن بپردازد!

برانکو ایوانکوویچ که همواره سعی کرده چندان خود را درگیر این فضای حاشیه‌ای نکند این بار هم واکنش شدیدی به مصاحبۀ کی‌روش نشان نداده اما در مصاحبه با مجله کیهان ورزشی صحبت‌های کنایه‌آمیزی را مطرح کرده است.

سرمربی پرسپولیس در این مصاحبه مدعی شد که دوران 4 سالۀ حضور او در تیم ملی، موفق‌ترین چهار سالِ تاریخ فوتبال ایران بوده است. چرا که در آن دوران، او به همراه تیم ملی توانسته قهرمانی بوسان، غرب آسیا، تورنمنت ال‌جی و سومی در جام ملت‌های آسیا را کسب کند و همچنین به جام جهانی هم راه یافته است.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این عکس از سقوط هواپیمای ارتش ایران جهانی شد! لحظه وحشت مسافران هواپیما در آسمان یزد + فیلم عکس های جزغاله شدن 3 ماشین گران قیمت در غرب تهران + جزییات لحظه آتش زدن سمند توسط مهاجم ناشناس در چالوس+فیلم مقصران مرگ کودک سه ساله در پارک جنگلی ناهارخوران مشخص شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرسپولیس سفر تیم ملی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مصاحبه انتقاد عجیب عکس فیلم مشهد صبح مادر زن دختر حادثه مرد تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز