Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:06:26 GMT

احتمال انتقال دائمی موراتا به اتلتیکو قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۵۴۶

احتمال انتقال دائمی موراتا به اتلتیکو قوت گرفت

آلوارو موراتا، ستاره سابق رئال و حال حاضر چلسی در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، موراتا فصل بسیار بدی را در چلسی پشت سر می گذارد و در بازی های اخیر این تیم حضور نداشته است. او روز گذشته از فهرست بازی با آرسنال نیز خط خورد تا شایعات جدایی اش بیش از پیش قوت بگیرند.

در اسپانیا خبر از توافق قطعی موراتا با اتلتیکو داده اند اما مذاکرات دو باشگاه همچنان ادامه دارد و هنوز بر سر یکسری جزئیات توافق حاصل نشده است که مهمترینش، انتقال قرضی تا پایان فصل است و یا انتقال قطعی ستاره اسپانیایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق ادعای آاس، اتلتیکو قصد دارد با پرداخت 60 میلیون یورو موراتا را به صورت قطعی خریداری کند ولی سران چلسی بیشتر مشتاقند تا موراتا تنها قرضی و تا پایان فصل به اتلتیکو منتقل شود. در ساعات گذشته اما به نظر می رسد که چلسی موافقت کرده است که این انتقال قرضی اما با شرط خرید دائمی 60 میلیون یورویی از سوی اتلتیکو مادرید باشد.

 

برای این منظور اتلتیکو قصد دارد مقمات پیوستن جلسون به موناکو را فراهم کند و جدای کالینیچ نیز دور از ذهن نیست. چلسی نیز در سوی دیگر آخرین مراحل انتقال ایگواین را پشت سر می گذارد.

لازم به ذکر است که موراتا فوتبالش را از آکادمی اتلتیکو شروع کرد و سپس به تیم های پایه ای رئال پیوست.

 

 

آلوارو موراتا چلسی اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلوارو موراتا چلسی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد

مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

او تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد