Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@18:56:18 GMT

جشن امضای آلبوم «یلّلی» با صدای داوود آزاد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۵۹۴

به گزارش پارس نیوز،  رونمایی و جشن امضای آلبوم «یَلَّلی» همراه با نکوداشت حزین لاهیجی روز یکشنبه ۷ بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

این آلبوم بر اساس اشعاری از حزین لاهیجی، توسط داوود آزاد آهنگسازی شده است. این هنرمند همچنین نوازندگی سه تار، بم تار، عود و اجرای آوازی این آلبوم را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازهای کوبه‌ای آلبوم «یَلَّلی» نیز توسط زکریا یوسفی نواخته، همخوانی کُر توسط مهسا دامرودی، صدابرداری، میکس و مستر توسط یاسر فلاح پور و ضبط آن در استودیو پژواک انجام شده است.

همچنین مهراد نوبخت و نادر گهرسودی نیز به عنوان ناظر میکس در تهیه این آلبوم همکاری کرده‌اند.

در این مراسم که از ساعت ۱۸ برگزار می شود، عوامل و دست اندرکاران تولید آلبوم و جمعی از اهالی موسیقی حضور خواهند داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی پارس جشن آلبوم صدای امضای پارس نیوز داوود آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد فردا (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه آغاز می شود.
مراسم قرعه کشی اوزان ۶ گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت ۸ صبح فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برگزار می شود و به صورت مستقیم از شبکه سه سیما برای علاقمندان به کشتی پخش خواهد شد.

کد خبر 6081974

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب
  • پیتزا داوود تهران پلمب شد