Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@20:13:45 GMT

بیمارانی که نباید عمل زیبایی انجام دهند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۶۴۹

بیمارانی که نباید عمل زیبایی انجام دهند

به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه ایران ،در حقیقت انجام عمل زیبایی حتی از نوع غیر تهاجمی نیازمند مهارت و البته بررسی درست وضعیت فرد متقاضی است در غیر این صورت فرد پس از عمل زیبایی گرفتار عوارض احتمالی زیادی خواهد شد.دکتر حامد باطنی می‌افزاید: دیابتی‌ها یکی از گروه‌هایی هستند که باید قبل از هرگونه عمل زیبایی تحت بررسی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آنجایی که دیابت، التیام زخم را به تأخیر می‌اندازد، افرادی که دیابت کنترل نشده دارند باید از عمل‌های غیرضروری پرهیز کنند تا دچار عارضه و چالش‌های فراوان ناشی از آن نشوند. برای حفظ سلامتی‌ این دسته توصیه می‌شود قبل از انجام هرگونه جراحی قندخون تحت کنترل قرار گیرد تا بدنشان کمتر دچار آسیب ناشی از این بیماری شود. دبیر علمی کنگره جراحان پلاستیک و زیبایی خاطرنشان می‌کند: مبتلایان به بیماری‌هایی همچون بیماری سیستم عصبی و ضعف عضلانی گروه دیگری هستند که نباید برخی اعمال زیبایی را انجام دهند.

تزریق بوتاکس که یکی از ساده‌ترین اعمال زیبایی است نباید برای این افراد استفاده شود. متأسفانه این روزها بسیار دیده می‌شود که افراد غیرپزشک در مراکز زیبایی بوتاکس تزریق می‌کنند. مداخله این افراد می‌تواند برای فرد متقاضی خطرناک باشد چرا که اگر مشکلی پیش آید و فرد درحین تزریق بوتاکس دچار عارضه شود آنها نمی‌توانند شرایط را درجهت حفظ سلامتی بیمار هدایت و کنترل کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی

محمدرضا واحدی جو در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: واکسیناسیون زائران حج عمره از امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این واکسیناسیون بر طبق زمان بندی انجام شده برای ۶۹ کاروان به تدریج در این یک هفته عملیاتی می‌شود که واکسیناسیون ۳۹ کاروانی که از مشهد و دو شهر فریمان و چناران هستند در مرکز درمانی امام خمینی (ع) مشهد انجام و زائران ۳۰ کاروان دیگر نیز در ۱۱ مرکز سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به همان روال زمان بندی شده‌ای که کاروان‌ها اعلام شده انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: تزریق واکسن مننژیت چهار ظرفیتی در این مرحله از واکسیناسیون برای کلیه زائرانی که طی دو سال گذشته این واکسن را دریافت نکردند الزامی است اما آن‌هایی که ۲۲ فرودین ۱۴۰۱ به قبل واکسن مننژیت را تزریق کردند یا تزریقی نداشتند ملزم به دریافت این واکسن به دلیل احتمال افزایش شیوع این بیماری در تجمعات هستند.

واحدی جو در پاسخ به این پرسش که آیا برای سفر حج عمره تزریق واکسن کرونا نیز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا برای حجاج وجود ندارد و سایر واکسن‌ها از جمله آنفولانزا نیز با نظر پزشک خواهد بود.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: معاینات پزشکی بیش از ۹ هزار عمره گزاری که قرار است از خراسان رضوی به سزرمین وحی سفر کنند که چندی قبل آغاز شد به پایان رسید که با این وجود همه آماده مهیا شدن شرایط سفر هستند.
 

هاشم رسایی‌فر

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • هشدار درباره تزریق بوتاکس‌های خارجی
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد