Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشاني امسال روز 22 بهمن برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، نصرت الله لطفي در جلسه هم انديشي مديران فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري‌هاي سراسر کشور که در محل دفتر مرکزي اين شورا برگزار شد، افزود: مراسم نورافشاني و همچنين گلبانگ الله اکبر که هر ساله شامگاه 21 بهمن برگزار مي‌شد، امسال به علت رعايت شئونات اهل بيت و شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله) ساعت 7 صبح روز 22 بهمن برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور همچنين در اين جلسه به تشريح سياست‌ها و راهبرد‌هاي کلان برنامه‌هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب پرداخت وبا تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها)، فلسفه تشکيل سازمان‌هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي در شهرداري‌ها را امري مبارک توصيف کرد و گفت: فعاليت شهرداري‌ها امروز تنها محدود به ارائه خدمات شهري و عمراني نيست بلکه در عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي فعال هستند و بهترين همکاري و تعامل بين شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و شهرداري‌هاي سراسر کشور صورت مي‌گيرد و در واقع شهرداري‌ها عضو رسمي اين نهاد مقدس در عرصه برگزاري مراسم و ايام الله انقلاب اسلامي هستند.
لطفي افزود: امسال با توجه به شرايط حساسي که در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب پيش رو داريم وظيفه خطيري برعهده ما نهاده شده است. امروز در يک جنگ ترکيبي پيچيده و عرصه دفاع مقدس قرار داريم که به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامي است چرا که دشمن در عرصه‌هاي نظامي کاملا مايوس شده است و به دنبال تحميل جنگ اقتصادي و رسانه‌اي عليه نظام و ملت ايران است.
وي گفت: امسال نبايد تنها به برنامه‌هاي سنتي و سنواتي 39 سال گذشته اکتفا کنيم و بايد همه امکانات، ابزار‌ها و فعاليت‌هاي تبليغي در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با نگاه تبييني و با توجه به اين رويکرد کلان صورت گيرد.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور افزود: انقلاب اسلامي به عنوان بزرگ‌ترين رخداد نيمه قرن بيستم و يک پديده جهاني بي نظير خارج از اداره قدرت‌هاي شرق و غرب به پيروزي رسيد و نگاه‌هاي جهاني را به خود معطوف کرد.
وي گفت: انقلاب اسلامي از همان سال‌هاي نخست پيروزي با انواع توطئه‌هاي سياسي، فرهنگي و نظامي مواجه شد که هر يک از آن‌ها به تنهايي براي ساقط کردن يک نظام کافي بود، ولي به لطف خداوند و حضور مردم در صحنه همه اين توطئه‌ها خنثي شد.
رئيس ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: دشمن در يک جنگ نرم رسانه‌اي هوشمند و به ظاهر نامحسوس، عموم مردم را هدف قرار داده است و به دنبال ايجاد نااميدي و کاهش اعتماد مردم به نظام جمهوري اسلامي است و ما رسالت داريم که اميدآفرين باشيم چرا که مهمترين مؤلفه قدرت در نظام اسلامي مردمي بودن آن است.
لطفي گفت: نخستين بار از صدر اسلام تاکنون يک حکومت اسلامي و حکومت الله به برکت حضرت امام خميني (ره) در کشور ايران شکل گرفت و خدا را شاکريم که در زمان حيات ما تحقق يافت؛ بنابراين شايسته است بزرگداشت 40 سالگي اين نظام مقدس که دوران بلوغ، تکامل و نشاط را پيش رو دارد، به نحو مناسب و زيبنده برگزار شود.
لطفي با اشاره به اينکه امروز آمريکا بر سر دوراهي است، افزود: آمريکا يا بايد از قدرت اول دنيا بودن چشم پوشي و يا با مقاومت و نفوذ ايران مفابله کند به همين علت بدنبال شبهه افکني، نااميدي و ايجاد شکاف و فاصله ميان مردم و مسئولان است که با هوشياري مردم اين اتفاق نخواهد افتاد.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور گفت: امروز دشمن مايوس از همه توطئه‌هاي 40 سال گذشته است و اذعان و اعتراف دارد که براي کدخداي دهکده جهاني بودن بايد با نفوذ ايران و انقلاب اسلامي در منطقه مقابله کرد.
وي در عين حال، بزرگداشت 40 سالگي انقلاب را فرصتي براي روشنگري، آگاهي بخشي و تبيين کارنامه 40 ساله نظام بيان کرد و افزود: بايد اين دستاورد‌ها را براي نسل جوان که دوران قبل از انقلاب و جنگ تحميلي را درک نکرده اند تشريح کنيم.
لطفي در بخش ديگري از سخنانش يه ايام فاطميه و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: حرمت اين ايام را بايد رعايت کنيم و در عين حال جشن‌هاي انقلاب را با رعايت شئونات اسلامي برگزار کنيم.
وي ايام فاطميه را يکي از دستاورد‌هاي مهم انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: نبايد از حفظ شئونات اسلامي غفلت کنيم.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور همچنين افزود: دشمن به دنبال تحريف و عادي جلوه دادن دستاورد‌هاي انقلاب است؛ اين دستاورد‌ها با قبل از انقلاب قابل مقايسه نسيت و در شرايط جنگ و تحريم و فشار بدست آمده است.
لطفي گفت: اين فعاليت‌ها و برنامه‌ها محدود به دهه فجر و امسال نيست و ماموريتي است که آغاز شده است و در سال‌هاي آينده نيز ادامه دارد.
در ادامه اين جلسه هر يک از اعضاء برنامه‌هاي شاخص استان و همچنين انتظارات و پيشنهاد‌هاي خود پيرامون برنامه‌هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را بيان کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گلبانگ الله اکبر نورافشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی صهیونیست ها نصرت اکبر الهی خواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سید محمد دهنوی» در نخستین همایش «روز ملی گندم و نان» که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای سپاه پاسداران، اظهار کرد: بعد از این عملیات موفقیت آمیز حال دل همه ما ایرانی ها و آزادگان جهان خوب است و آن سرخوردگی که بعد از شهادت سردار سلیمانی ما را اذیت می کرد از بین رفت.
 
به گفته وی؛ این عملیات غرورآفرین نوعی بت شکنی از قدرت پوشالی صهیونیست ها بود، دشمن احمق بعد از حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق دست ما را جهت حمله به مواضع خودشان بازگذاشت.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با عنوان اینکه تولید گندم مهمترین دسترنج کشاورزان گلستانی است، تصریح کرد: مسئله گندم، آرد و نان از مسائلی مهمی هستند که نباید به راحتی از کنار آن گذشت؛ بلکه باید تصمیمات سخت و قاطعی درباره آن گرفت.
 
وی افزود: صنایع آرد استان جزو قدیمی ترین صنایع استان است که نیازمند تجهیز و به روزرسانی است.
 
به گفته وی؛ با تدابیر انجام شده صف های طولانی نانوایی ها کوتاه شده است و اکنون به سمت ارتقاء کیفیت گندم و نان هستیم.
 
دهنوی با بیان اینکه گندم استان الگویی برای کشت این محصول استراتژیک در کشور است، خاطر نشان کرد: با ارتقاء سطح کیفی آرد و نان در استان سایر مناطق کشور باید از محصولات باکیفیت گلستان الگوبرداری کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سپاه: وحدت ملی پشتوانه امنیت کشور است
  • نابودی صهیونیست ها نصرت اکبر الهی خواهد بود
  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • عملیات وعده صادق، نماد اقتدار کشور
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم