Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@02:25:10 GMT

مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۷۴۹

مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد

رکنا: با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سید جواد سلیمانی مدیرعامل این شرکت شد.

به گزارش رکنا، با تصمیم اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، سید جواد‌‌ سلیمانی مدیرعامل این شرکت و جانشین محمدرضا سروش شد.

او دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ریاست هیات مدیره شرکت ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیات مدیره سایپا یدک از جمله سوابق سلیمانی در صنعت خودروسازی است .

وی هم چنین مدیر عاملی پتروشیمی تبریز و امیر کبیر را در کارنامه مدیریتی خود دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس مقصران مرگ کودک سه ساله در پارک جنگلی ناهارخوران مشخص شدند این 2 قاتل باید دستگیر می شدند ! راز کیسه ای بزرگ یک جوان که در خیابان های خلوت آبادان پرسه می زد + عکس لحظه وحشت مسافران هواپیما در آسمان یزد + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران خودرو سایپا سایپا صنعت مکانیک حکم خودروسازی عکس فیلم مشهد صبح مادر زن دختر حادثه مرد تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!