Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، اتحادیه رادیو و تلویزیونهای عراق اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی درباره ترور حمید الحسینی رئیس این اتحادیه را تکذیب کرد.

در بیانیه این اتحادیه آمده است: اخباری که در شبکه های اجتماعی جعلی درباره ترور رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای عراق منتشر شده، نادرست و جعلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید الحسینی در سلامت کامل به سر می برد. این اخبار سلسله هجمه مغرضانه با اهداف مشخص است. این اتحادیه حق شکایت از طرفهایی که در ورای این خبر هستند را برای خود محفوظ می داند.

شایان ذکر است که شبکه های اجتماعی اخباری درباره ترور رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق منتشر کرده بودند.

کد خبر 4518566

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه رادیو برای نماشگاه کتاب از زبان معاونت صدا

علی بخشی‌زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بر این است، امسال از حداکثر ظرفیت شبکه‌های رادیویی در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان بهره‌‌مند شویم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی بخشی‌زاده، معاون صدا در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره برنامه‌های این معاونت در ایام نمایشگاه کتاب اشاره کرد: حضور شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه کتاب و پوشش آن برای مخاطبان، زمینه‌ای مفید برای استفاده از تجربیات مختلف و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دریچه برنامه‌های رادیویی است. تلاش می‌کنیم امسال از حداکثر ظرفیت رسانه در معرفی کتاب در فضای فرهنگی نمایشگاه کتاب، معرفی اندیشمندان، نخبگان و نویسندگان بهره‌مند شویم. بنابراین برنامه‌های متنوعی از سوی شبکه‌های رادیویی طراحی شده است.

 

وی افزود: رادیو با کتاب بسیار عجین است و فعالیت معاونت صدا فقط به ایام نمایشگاه کتاب ختم نمی‌شود، بلکه در طول هفته، شبکه‌های مختلف رادیویی برنامه‌های متعددی درباره کتاب دارند. مصداق این جمله برنامه‌هایی با محوریت کتاب است که در قالب برنامه‌های مختلف با ناشران و نویسندگان مختلف به گفت‌وگو می‌پردازند.

 

بخشی‌زاده با اشاره به فعالیت سامانه ایران‌صدا گفت: پایگاه کتاب گویای ایران‌صدا تاکنون کتاب‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف را صوتی آماده کرده و در اختیار علاقه‌‌مندان قرار داده است. برای این اقدام از حضور هنرمندان بسیاری استفاده کرده است.

 

معاون صدا با اشاره به برنامه‌های شبکه‌های رادیویی پیرامون نمایشگاه کتاب، عنوان کرد: رادیو ایران برنامه «باغ هنر» را پخش می‌کند که اخبار نمایشگاه را پوشش می‌دهد. برنامه «تالار آیینه» از این شبکه تازه‌‌های نشر را معرفی می‌کند. برنامه «جام‌جم» با نویسندگان و شاعران به گفت‌و‌گو خواهد پرداخت. برنامه «ایرانشهر» در بخش‌های گزارش مردمی از حال و هوای نمایشگاه می‌گوید. برنامه «ایران امروز» با حضور مسولان به بررسی مشکلات صنعت نشر می‌پردازد. رادیو نمایش برنامه استودیو هشت را دارد. رادیو تهران با برنامه «کتابخوار» میزبان شنوندگان است. راديو ورزش برنامه «یار مهربان» را روی آنتن دارد. رادیو جوان در ایام نمایشگاه برنامه «کافه رادیو» را هر روز اجرا می‌کند. برنامه نمایشگاه کتاب رادیو سلامت با نام «کتاب‌گرد» از گروه خانواده این شبکه پخش می‌شود.

 

بخشی‌زاده ادامه داد: کتاب فرهنگ رادیو فرهنگ ساعت ۲۰ تا ۲۱ با حضور برجسته نویسندگان و ناشران در این برنامه، گفت‌وگوی گزارشگران با غرفه داران، شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان از نمایشگاه و شنیدن دغدغه‌هایشان، صحبت مسئولان نمایشگاه برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌هایی که دارند و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های شرکت‌کنندگان در قشرهای مختلف از دیگر برنامه‌ها خواهد بود. برنامه‌ ققنوس به معرفی کتاب، گفت‌وگو با ناشران و نویسندگان حوزه ادب و هنر اختصاص دارد. صبح به وقت فرهنگ ساعت۶:۳۰ در قالب گزارش اطلاع رسانی پخش می‌شود. «سرزمین من» هم بخش ویژه نمایشگاه کتاب دارد. رادیو معارف هم برنامه «عصر جوانی» را پخش می‌کند. همچنین از دیگر شبکه‌های رادیویی برنامه‌های متنوعی در حوزه کتاب پخش می‌شود که نام برنامه‌ها هنوز انتخاب نشده است.

 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • رادیو فرهنگ در سالی که گذشت/ از توجه به فرهنگ اقوام تا برنامه‌های جدید 
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند
  • از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان
  • اعلام برنامه شبکه‌های رادیویی برای نمایشگاه کتاب
  • تدارک ویژه رادیو برای نماشگاه کتاب از زبان معاونت صدا
  • رادیو برای نمایشگاه کتاب چه برنامه‌هایی دارد؟