Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز - سردار سید یوسف مولایی با بیان اینکه اکنون در حوزه موشکی حرفه ای این کار هستیم و آمادگی داریم تا در سوریه نیز آموزش دهیم، ‌گفت: مربیان آموزش سپاه و بسیج پایه گذار یک نهضت شدند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یادواره مربیان آسمانی که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، اظهار کرد: اکنون پس از ۴۰ سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی مربیانی را در سپاه و بسیج داریم که به عنوان بهترین مربیان برندهای آموزشی دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مولایی گفت: مربیان آموزش سپاه و بسیج پایه گذار یک نهضتی شدند که امروز پس از ۴۰ سال عقبه و حاصل آن را می بینیم.

وی افزود: اکنون در حوزه موشکی حرفه ای این کار هستیم و آمادگی داریم تا در سوریه نیز آموزش دهیم.

 فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه نخستین چیزی که در آموزش، مربی و مربیگری به ذهن انسان خطور می کند آیه شریفه «اقراء باسم ربک الذی خلق» است، ‌گفت: آموزش جزء مسایل لاینفک زندگی انسان از بدو خلقت بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا دیده می شود که فارغ از نوع، جنس فعالیت، ابزار و نیازهای آموزشی، تجهیزات و امکانات یکی از ابزار پیشرفت انسان است که در جنگ این ملزومات نیازش دوچندان می شود.

فرمانده سپاه البرز اضافه کرد: آن هم در کشوری که  پس از پیروزی انقلاب جنگ داخلی و بعد جنگ خارجی را می بیند.

این مقام مسئول اظهار کرد: دراین میان بسیج نونهالی بیش نیست که با توطئه های متنوع و متکثر  باید از خود دفاع کند که این دفاع بدون آموزش میسرنیست چراکه بایستی  بتواند در مقابل توطئه ها بایستد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه آموزش را تعدادی از بسیجیان و سپاهیان جوان تشکیل دادند، گفت:  با کمترین تجهیزات آموزش را برای بچه های سپاه و بسیج شروع کردند و با کمترین تجهیزات جنگ را اداره کردند.

وی ادامه داد: این جوانان ترکیب مبارکی از یادگیری و یاد دادن را در کنار شجاعت، ایثار، صبر و صلابت قرار داد تا آموزش سپاه و بسیج تشکیل شد.

 ‌فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه این جوانان با جان و دل کار بزرگی را شروع کردند، و ایثار و گذشت داشتند، گفت: جوانان و مربیان آراسته، سختگیر و سخت کوش بودند ولی به همان میزان مهربان و دوست بودند.

 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز برنامه موشکی ایران سپاه امام حسن مجتبی ع سردار مولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه نکا اذعان کرد: یکی از نادرترین شغل‌هایی است که با آحاد مردم، اقشار و صنوف با واسطه و بی واسطه سرکار دارد و همچنین نوع محصولی که تولید می‌شود بسیار با ارزش و حیاتی است و اگر خدای نکرده در طی یک اتفاق همه واحدهای نیروگاه از کار مختل شود چه اتفاقی می‌افتد و خیلی از صنایع و اقشار مورد تهدید قرار می‌گیرند در واقع ماهیت و وجودشان تحت شعاع قرار می‌گیرد.

وی کار پرسنل نیروگاه را کار جهادی و بزرگ خواند و اظهار کرد: این یک کار جهادی و بزرگی است که ما امروز باید از بعضی اقدامات مراقبت کنیم. اقداماتی که شما متصور هستید و احتمال داده می‌شود بنابراین باید به حوزه مسئولیتی خودمان، نسبت به این مسئله اشراف داشته باشیم.

سردار مسلمی مراقبت و هوشیاری را از همه پرسنل نیروگاه مطالبه نمود و بیان داشت: در اینجا می‌بایست یک امنیت پایدار برقرار باشد به واسطه نوع محصولی که تولید می‌شود و جایگاهی که در حوزه صنعت در استان مازندران دارد لذا امنیت صدر صدی مورد انتظار است.

وی یکی از مأموریت‌های سپاه در مجموعه استان را کمک به صنعت دانست و افزود: اگر در صنعتی مشکلات فنی و مسائلی از این دست به وجود بیاید ما در مجموعه سپاه تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم آن مشکل را رفع رجوع کنیم.

عقد قرارداد ۶۰ هزار میلیاردی برای کارهای عمرانی

فرمانده سپاه کربلا از قرارداد ۶۰ هزار میلیاردی جهت کارهای عمرانی خبر داد و گفت: در قرارگاه امام حسن مجتبی در سال گذشته، باحضور سردار آبرومند که «نماینده ریاست جمهور و آقای قالیباف» هستند قراردادی بین دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی در کشور و استاندار بسته شد و در واقع چیزی در حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان کارهای عمرانی تفاهم شد.

وی برخی از حوزه‌های مأموریتی سپاه را نام برد و تصریح کرد: درحوزه های مسکن، اشتغال، رودخانه‌ها، آببندان‌ها، برق و خانه‌های محرومین همه اینها مباحث کاری ما هستند که به عنوان یکی از مأموریت‌های سپاه قرار گرفته است که ما باید آنجا ورود پیدا کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند و به ایجاد امید در مردم کمک کرده باشیم و با هدف دشمن که القای ناامیدی در سطح جامعه است مبارزه کنیم.

سردار مسلمی گفت: در حوزه راه در قسمت بالادست و روستایی حدود ۱۵۰۰ کیلومتر راه احتیاج است که ۵۰۰ کیلومتر آسفالت و هزار کیلومتر هم تأمین زیرساخت و آسفالت است و همچنین تا هم اکنون چیزی در حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان در حوزه آب اختصاص یافته است که هزار و ۳۵۰ روستا در استان مازندران شناسایی شده و در قرار گاه امام حسن مجتبی قرار گرفته و هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان از این محل قرارگاه بودجه تخصیص داده شده که ما انشالله ظرف سه سال آینده مشکل آب را در استان مازندران برطرف کنیم.

وی باتوجه به اصل ۱۵۰ قانون اساسی که به مأموریت سپاه اشاره شده است اذعان داشت: ما در مجموعه سپاه اندازه یک دولت مسئولیت داریم و همه جا می‌بایست خودمان را آماده کنیم تا به عنوان یک بازو در کنار دولت باشیم و امروز ما تماماً خودمان را وقف مردم کرده‌ایم و به این، ارزش قائل هستیم.

سردار مسلمی تصریح کرد: امروز ما باید به اهمیت صنعت برق توجه کنیم چه در حوزه گسترش شبکه چه در حوزه تولید برق. گسترش شبکه بسیار حائز اهمیت است که ما هم در حال کمک رسانی می‌باشیم و ما را به عنوان یک نیروی کمکی بدانید و به اینکه کنار شما باشیم و خدمتگزاری کنیم مفتخریم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان از همه دست اندرکاران و زحمت کشان این عرصه تقدیر و تشکر نمود و گفت: این نیروگاه قدمگاه شهدا است چیزی در حدود ۳۵ شهید عزیز هم در عرصه دفاع مقدس و هم در سه مرحله بمبارانی که در اینجا شکل گرفته تقدیم انقلاب شده است لذا این جایگاهی که شما هستید قدمگاه شهداست و افتخار می‌کنیم که در قدمگاه شهدا حضور پیدا کردیم.

کد خبر 6079464

دیگر خبرها

  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • ارسال دست‌گل بزرگ وزیر امور خارجه برای سردار سپاه بعد از حمله موشکی
  • بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی در رشت
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • حمایت همدانی‌ها از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه وزارت دفاع انگلیس در پی حمله پهپادی-موشکی ایران علیه اسرائیل
  • پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
  • آغاز پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
  • اطلاعیه سپاه درباره آغاز حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • شهید زاهدی همواره در حال دفاع از نظام و انقلاب بود