Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:25:37 GMT

روش جدید برای مدرسه رفتن یک پسر 5 ساله +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۷۷۷۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پسر 5 ساله روش جدیدی برای رفتن به مدرسه را اختراع کرد که این کارش موجب واکنش کاربران شد.

حجم ویدیو: 31.97M | مدت زمان ویدیو: 00:05:14

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو پسر 5 ساله اهل تایلند با استفاده از قایق موتوری پدرش به مدرسه می رود.

وی بدون این که از ماشین یا هر نوع وسیله نقلیه ای استفاده کند و در ترافیک بماند با قایق به مدرسه می رود و این روش او و انتشار ویدیواش در فضای مجازی موجب تعجب و واکنش کاربران مجازی نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز گروهی 4 پسر به دختری در پارکینگ مخروبه عکس های بدون پوشش قتل شوهر توسط زن دوم برای ازدواج با مرد مطلقه + عکس اقدام پلید پسرتهرانی با دوست خواهرش / دختر27 ساله فریب خورده بود+عکس شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس هولناک ترین عکس از جسدی در پراید پرس شده! +عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس "بسته حمایتی" نگرفته اید اینگونه پیگیری کنید توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مقصران مرگ کودک سه ساله در پارک جنگلی ناهارخوران مشخص شدند اعتراف مرد مست به حمله وحشیانه به زن تهرانی + گفتگو تصویر انتقال لاشه هواپیمای بویینگ ۷۰۷ سقوط کرده در کرج لحظه وحشت مسافران هواپیما در آسمان یزد + فیلم حکم قطعی 5 صراف تهرانی صادر شد / مریم انصاری چه نقشی در پرونده دارد؟ + عکس چهره باز

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی ترافیک مدرسه پسر فیلم واکنش عکس فیلم مشهد صبح مادر زن دختر حادثه مرد تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد

دادگاه عالی تجدیدنظر فرانسه، «فرانسوا فیون» نخست‌وزیر سابق این کشور را به طور قطعی مجرم شناخته شد.

به گزارش ایسنا، دادگاه عالی تجدیدنظر فرانسه روز چهارشنبه همچنین دستور داد تا محاکمه‌ای جدید به‌منظور بازتعریف ماهیت احکام زندان و میزان خساراتی که باید به مجلس ملی پرداخت شود، تشکیل شود.

رسانه‌های فرانسوی خبر داده‌اند فیون و «پنه لوپ فیون» همسرش و همچنین «مارک ژولو» معاون سابق نخست‌وزیر به دلیل مشاغل ساختگی در مجلس ملی، به‌ویژه به دلیل اختلاس از بودجه عمومی و همدستی، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

نخست‌وزیر سابق فرانسه پس از محکومیت خود در دادگاه تجدیدنظر به چهار سال زندان شامل یک سال زندان قطعی، ۱۰ سال عدم صلاحیت و جریمه ۳۷۵۰۰۰ یورویی در مورد مشاغل ساختگی همسرش به دادگاه عالی تجدیدنظر اعتراض کرد. پنه

نیز به نوبه خود به ۲ سال حبس تعلیقی، ۲ سال عدم صلاحیت و جریمه ۳۷۵۰۰۰ یورویی محکوم شد.

این سه متهم همواره اتهام‌های خود را انکار کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • نویسنده‌ای که برای مخاطب دام پهن نمی‌کند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است