Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایذه با بیان اینکه باید مطالعات و بازدیدها از روستای در معرض خطر میراحمد غریبی‌ها پایان‌یافته اعلام شود، گفت: احتمال رانش کوه در این روستا صددرصد است.

به گزارش ایسنا، مصطفی سمالی در جلسه بررسی جابه‌جایی دو روستای میراحمد غریبی‌ها ایذه و دراویزه باوی که امروز (30 دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته در خصوص جابه‌جایی روستای میراحمد غریبی‌ها جلساتی برگزار و مطالعات انجام شد ولی باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسانی که در این جلسه حضور دارند، ترک‌های ایجاد شده در منازل روستای میراحمد غریبی‌ها را مشاهده کرده‌اند. ای کاش ترک‌هایی که در زمین ایجاد شده نیز نشان داده می‌شد تا همکاران بیشتر متوجه اهمیت موضوع شوند.

فرماندار ایذه با اشاره به احتمال رانش کوه در روستای میراحمد غریبی‌ها، گفت: قطعا در آینده این روستا اتفاقی خواهد افتاد و احتمال رانش در این روستا صددرصد است.

سمالی با بیان اینکه باید مطالعات و بازدیدها از این روستا پایان‌یافته اعلام شود، بیان کرد: باید امروز مصوبات به صورت عملیاتی در دستور کار آورده شود و عملیات جابه‌جایی روستا آغاز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روستای میراحمد ایذه منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم

همزمان با فصل بهار شکفتن شکوفه‌های درختان در کوچه باغ‌های روستا‌ها و شهر‌ها خودنمایی می‌کند. این فصل زیبا و رنگارنگ بهانه‌ای برای سفر به گوشه و کنار کشورمان است تا از زیبایی‌های آن لذت ببریم.

باغ های گلابی روستای تکه از توابع شهرستان نهاوند استان همدان نیز با شکوفا شدن طبیعت بهاری زیبایی به این روستا بخشیده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که ملاحظه می‌کنید.

منبع: حسین سهرابی - همدان

بیشتر بخوانید:

شکوفه‌های چشم نواز درختان لارستان به وقت بهار + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین