Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناوگروه پنجاه و نهم نیروی دریایی ارتش پس از ۴۳ روز دریانوردی در بندرعباس پهلو گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، پنجاه و نهمین ناوگروه اطلاعاتی، عملیاتی، رزمی نیروی دریایی راهبردی ارتش متشکل از ناو لجستیک خارگ و ناوشکن الوند بعد از گذشت ۴۳ روز دریانوردی و طی مسافت ۵ هزار و ۹۸۸ مایل دریایی، ضمن حضور مستمر در خلیج عدن و بازدید از بندر صلاله عمان، ظهر امروز در منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس پهلو گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار دوم «افشین تاشک» فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نداجا در آیین استقبال از این ناوگروه گفت:حضور مستمر ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش به منظور اجرایی کردن دستورات فرماندهی معظم کل قوا، حفظ و حراست از منافع جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دور دست، ارزیابی توان ماندگاری در دریا بدون نیاز به هرگونه پشتیبانی از ساحل، به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، انتقال تجربه و دانش از کارکنان قدیمی به کارکنان جدید، خنثی سازی پروژه ایران هراسی و تامین امنیت خطوط دریانوردی و مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: حضور این ناوگروه‌ها از سال ۸۷ تا به امروز نشان دهنده تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش در راستای اجرایی شدن فرمایشات فرمانده معظم کل قوا است که در این راه پر افتخار، خانواده‌های این کارکنان مهمترین و بیشترین سهم را در سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند.

همچنین ناوگروه شصتم آموزشی اطلاعاتی نداجا متشکل از ناوشکن «بایندر»، ناو لجستیک «بوشهر» و ناو لجستیکی «لاوان» نیز در قالب سفر کارورزی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) بدرقه شد و به دریا عزیمت کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناوگروه نیروی دریایی ارتش پهلو گرفتن کشتی ناوگان جنوب نداجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت بیست‌ونهم فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم رژه همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش از دقایقی پیش با حضور امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان در پادگان ۴۰۴ فاوا شهید سروران برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌ها، تسلیحات و تجهیزات نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه رفتند.

امیر کیخسرو حسینی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن ده‌ها هزار حافظ و قاری قرآن، ارتشی قرآنی است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب به‌عنوان بازوی انقلاب اسلامی کمک‌های شایانی در پیروزی انقلاب داشت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز تحت تعالیم و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب ولایت فقیه با فرماندهی مقام معظم رهبری همراه با سایر نیروهای مسلح با رصد و پایش دشمن در تحرکات منطقه‌ای، موجبات آرامش، اعتماد و اطمینان‌خاطر را برای ملت بزرگ و انقلابی ایران فراهم می‌کند.

کد خبر 745366

دیگر خبرها

  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پکن
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • پل طبیعت همرنگ پرچم ایران می‌شود
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس