Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:29:38 GMT

جزئیات انسداد شبانه جاده کرج-چالوس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۰۵۱

رئیس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس برای انجام عملیات نگهداری در محدوده تونل۵، به صورت زمان بندی شده شب‌ها مسدود می‌شود. ناطقان: سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به انسداد زمان بندی شده جاده کرج - چالوس اظهار داشت: بر این اساس زمان بندی انجام شده از شنبه تا سه شنبه هر هفته تا 20 اسفند ماه این مسیر از ساعت 22 لغایت 5 بامداد روز بعد بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این بازه زمانی مسیر به طور کامل ازمیدان امیرکبیر مسدود می‌شود و رانندگان اجازه تردد در این مسیر را ندارند.
رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به شرایط جوی و فصل سرما و احتمال سقوط بهمن، رانندگان در طول روز در محدوده‌های بهمن گیر در جاده - چالوس توقف نکنند.
وی افزود: با توجه به شرایط فصل زمستان و بارش برف بویژه در محور کوهستانی جاده کرج - چالوس لازم است رانندگان قبل از سفر وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
گودرزی اضافه کرد: رانندگان علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن اطمینان حاصل کنند و در سفرها تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به همراه خود ببرند.
منبع: فارس برچسب ها: انسداد شبانه ، جاده کرج چالوس ، تونل 5

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انسداد شبانه جاده کرج چالوس تونل 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان که به دلیل نصب توری بر روی کوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه مسدود اعلام شده، به دلیل شرایط جوی آب و هوا لغو انسداد شد.

شایان ذکر است در صورت انسداد مجدد این محور اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

کد خبر 6086127

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • تمدید انسداد جاده چالوس