Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@20:52:06 GMT

هشدار پلیس انگلیس به همسر ملکه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۰۷۷

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز، پرنس «فیلیپ» ۹۷ ساله همسر ملکه انگلیس پس از انتشار تصاویری از او در حال رانندگی بدون بستن کمربند ایمنی درست چند روز پس از وقوع حادثه رانندگی از پلیس این کشور اخطار دریافت کرد.

روزنامه‌ها تصاویری را از پرنس فیلیپ منتشر کردند که در حال رانندگی خودوری «لندرور» در  کاخ «ساندرینگهام» مقر اقامت خود و ملکه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر نشان نمی‌دهد که وی از کمربند ایمنی در جاده عمومی استفاده کرده باشد.

سخنگوی پلیس انگلیس گفت: «ما از این تصاویر کاملا مطلع هستیم.... پلیس توصیه‌های مناسب را به راننده اعلام کرده است. این برخورد، همان روال معمولی است که هنگام دریافت تصاویری از این نوع انجام می‌دهیم».

پرنس فیلیپ روز سه‌شنبه از حادثه واژگونی خودرو بر اثر برخورد با خودروی دیگر جان سالم به در برد و آسیبی ندید.

اما راننده خودروی دیگر که ۲۸ ساله بود،‌ از ناحیه زانو به شدت آسیب دید. یک زن (۴۵) ساله نیز که همراه او بود از ناحیه دست آسیب دید.

این دو مجروح به بیمارستان منتقل شدند اما بلافاصله مرخص شدند.

سخنگوی پرنس فیلیپ در پاسخ به دلیل این حادثه گفت: «موضوع در دست بررسی پلیس نورفولک است».

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ملکه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد