Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

ژوزه مورینیو که مفسر شبکه بین اسپورت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است درباره پیشنهادهایش و منچستریونایتد صحبت کرد. سرمربی پرتغالی گفت: سه پیشنهاد را رد کردم چون احساس کردم دوست ندارم در این تیم‌ها حضور داشته باشم. آرام خواهم بود. هر چقدر زمان بیشتری داشته باشم می‌توانم بهتر خودم را آماده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب بعدی‌ام مرا خواشحال خواهد کرد و وارد یک چالش خواهم شد.

مورینیو در مورد دوران حضورش در منچستریونایتد اظهار کرد: برای من به عنوان سرمربی خیلی سخت بود و نمی‌توانستم روی فوتبال تمرکز کنم. باید روی آینده نیز تمرکز می‌کردم. آینده از آماده شدن در شروع می‌آید. این موضوع در فوتبال اهمیت زیادی دارد و از دیدن و گفتن مهم‌تر است. زمانی که درباره برتری در چاچوب باشگاه صحبت می‌شود تنها محدود به صدرنشینی نیست یعنی در همه چیز باید در راس قرار داشت حتی در اهداف فوتبالی. اگر سرمربی هستی باید بهترین بازیکنان ممکن را در اختیار داشته باشی تا بتوانی به هدفت یعنی پیروزی در بازی‌ها برسی. زمانی که آن را نداشته باشید شرایط خیلی فرق می‌کند.

سرمربی سابق یونایتد در ادامه به منچسترسیتی پپ گواردیولا اشاره کرد و گفت: منچسترسیتی یک مثال خوب است. گواردیولا در فصل نخست نتوانست قهرمان شود چون سال سختی برایش بود و مردم برای داشتن یک سیتی قهرمان منتظر ماندند. آنها از دوران خوب سیتی روبرتو مانچینی و مانوئل پیگرینی می‌آیند. برخی از بازیکنان این تیم مانند سرخیو آگوئرو و کمپانی دوبار قهرمان شدند. در دومین فصل گواردیولا تصمیمات بزرگی گرفت اما بزرگترین‌شان حمایت‌ها بود. به عنوان مثال او زابالتا، سانیا، کولاروف و کلیشی را نخواست و با واکر، دنیلو، مندی و دیگر بازیکنان قرارداد امضا کرد. این حمایت باعث شد به همه چیز دست یابد.

سرمربی پرتغالی درباره لیورپول یورگن کلوپ هم اظهار کرد: بعد از حضور کلوپ چند بازیکن با لیورپول قرارداد امضا کردند؟ پیش از او بکر، فان دایک، روبرتسون، محمد صلاح، فیرمینیو، مانه، فابینیو، وینالدوم، کیتا و ... در این تیم حضور نداشتند. به همین خاطر کلوپ توانست کار خود را به خوبی انجام دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال بازی فوتبال پارس منچستریونایتد سرمربی کنایه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران

حواشی شب عجیب منچستریونایتد ادامه دارد. 

طرفداری | اریک تن هاخ که همیشه خونسردی خودش را حفظ می‌کرد، این بار واکنش تندی مقابل یکی از خبرنگاران داشت. 

منچستریونایتد در ادامه عملکرد کابوس‌وار خود در فصل جاری مقابل بورنموث به تساوی 2-2 رسید. اریک تن هاخ پس از بازی از «توان» منچستریونایتد صحبت کرد و افزود که صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد. لحظاتی بعد الخاندرو گارناچو با یک لایک در توییتر از این که سرمربی‌اش او را به انتقاد گرفته، اعتراض کرد. در آخرین بخش از نشست خبری مرد هلندی، یکی از خبرنگاران از تن هاخ پرسید با توجه به سقوط یونایتد به رتبه هفتم، آیا منچستریونایتد بدترین جایگاه تاریخ در لیگ برتر را نیز تجریه خواهد کرد که سرمربی منچستریونایتد خیلی ز این سوال استقبال نکرد. تن هاخ پس از گفتن جمله زیر، نشست خبری را ترک کرد:

به این سوال پاسخ نمی‌دهم. در این لحظه اهمیتی ندارد. 

خروج اریک تن هاخ از نشست خبری   

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران
  • گواردیولا: برای ساعاتی صدرنشین خواهیم بود؛ گواردیول دیگر آن اشتباهات اولیه را ندارد