Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بوکس گفت: پدرو سالگادو با ارسال ایمیلی ضمن عذرخواهی از حضور در ایران و هدایت تیم بوکس جوانان انصراف داد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که قرار بود پدرو سالگادو، مربی کوبایی 10 بهمن ماه برای هدایت تیم جوانان بوکس ایران وارد کشورمان شود، شب گذشته با ارسال ایمیلی از حضور در کشورمان عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ثوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انصراف سالگادو از حضور در ایران اظهار داشت:  در حالی که سالگادو با فدراسیون بوکس به توافق رسیده بود و قرار بود این مربی 10 بهمن ماه به ایران بیاید، شب گذشته(شنبه) با ارسال ایمیلی، ضمن عذرخواهی از هدایت تیم جوانان انصراف داد. دلیل این تصمیم را نیز مخالفت خانواده‌اش با حضور در ایران اعلام کرد.

وی در خصوص برنامه‌های فدراسیون بوکس برای تیم جوانان عنوان کرد: پرونده حضور سالگادو با این اتفاق بسته شد و برای اینکه اتلاف وقت صورت نگیرد تا هفته آینده یک سرمربی ایرانی را برای هدایت این تیم انتخاب خواهیم کرد. همه کارها برای حضور سالگادو در ایران صورت و حتی ویزای او نیز صادر شده بود، اما با تصمیم این مربی از مربی ایرانی استفاده خواهیم کرد.

حسین ثوری: از استعفای 4 عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس اطلاعی ندارم

 

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، بدون شک تمامی افغانستانی‌ها در سراسر دنیا برای دیدار فردا مقابل ایران لحظه شماری می‌کنند. تیم ملی این کشور برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا راه یافته و از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردارند. به عقیده بسیاری از کارشناس‌ها، شاگردان مجید مرتضایی شایستگی صعود به جام جهانی و شگفتی سازی در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال قاره کهن را دارند. اگرچه آن‌ها کمی بداقبال بوده‌اند که در گروه ایران جای گرفته‌اند. با این تفاسیر، آن‌ها به عنوان تیم دوم، شانس زیادی را برای راهیابی به مرحله حذفی خواهند داشت.

*محمدحیدری، مربی تیم ملی افغانستان پیش از دیدار فردا برابر تیم ملی فوتسال ایران گفت: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است. در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی ۲۱ سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی پیرامون افتخارات ایران با ۱۲ قهرمانی در آسیا عنوان کرد : دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

*مجید مرتضایی،سرمربی ایرانی‌تبار، هدایت تیم ملی افغانستان را بر عهده دارد و فردا برابر ایران به دنبال شگفتی‌سازی است. همچنین دستیاران و بازیکنان افغانستان، همگی ساکن ایران هستند و تعدادی از آن‌ها در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران