Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد، معادلات میان رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت به نفع مسلمین در حال تغییر است.

به گزارش ایسنا، علی اکبر صالحی عصر امروز (یکشنبه) در سخنانی در نهمین همایش "غزه نماد مقاومت" گفت: این رژیم در جهت ظلم و ستم حرکت می‌کند و عاقبتی جز از بین رفتن ندارد و این حتما بر اساس آیات قرآن اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل مژده آسمان و زمین بر حتمی بودن پیروزی مقاومت است و تردیدی نداریم مقاومت پیروز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دنیا عرب به ویژه مصر برای آزادی فلسطین اظهار کرد: این کشورها سعی کردند مذاکرات و مبارزه برای آزادی فلسطین را در بستر ناسیونالیسم عربی پیش ببرند اما موفق نشدند و جنبش‌های مقاومت که در چندین دهه به وجود آمدند توانستند مقاومت فلسطین را در بستر اسلام شکل دهند نه ناسیونالیسم عربی و در این راه شهدا بسیاری را هدیه کردند.

وی با بیان اینکه مقاومت اسلامی امروز پایدار و برنده است، گفت: مقاومت موفق بوده است زیرا بر پایه حق و ضمیر پاک انسانیت است و قادر به تسخیر قلوب است.

صالحی درباره مقاومت مردم در یمن تصریح کرد: آنها نیز با توسل به اعتقادات و باورهایشان نه با تکیه بر دلارهای نفتی مقاومت کرده‌اند و پیروزند. کشوری که فکر می‌کند با دلار نفتی می‌تواند منطقه را کنترل کند در نهایت فاجعه خاشقچی(جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی که در کنسول‌گری سعودی به قتل رسید) برایش به وجود می‌آید.

صالحی اظهار کرد: درست است امروز رژیم اسراییل در دستگاه حاکمه آمریکا و دیگر کشورها نفوذ دارد و دست برتر اما دیری نمی‌پاید که این برتری را از دست می‌دهد چون راه انحراف در پیش گرفته‌ است.

رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه به نقش ایران در تحولات اخیر اشاره کرد و گفت: این ایران و امام خمینی(ره) بودند که دین را دوباره احیا کردند و امروز شاهدیم دین می‌تواند به عنوان عنصر محرک در جامعه نقش داشته باشد و با وجود همه مشکلات و موانع بر قدرتش افزوده می‌شود متاسفانه در داخل به خاطر اختلافات داخلی تاثیر و اثر این قدرت را نمی‌بینیم اما وقتی بیرون می رویم به قدرت و توان خود پی می‌بریم.

وی تاکید کرد: نابرده رنج گنج میسر نمی شود. ایران تنها کشور مستقل در منطقه و در حال پیشرفت است. انقلاب اسلامی ضمن اقتدار بخشیدن به ایران توانسته مقاومت را در بستر صحیح پیش ببرد و اسلام را برای آنها هم احیا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب اسلامی علی اکبر صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد صبح پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش آب‌پخش به میزبانی دهیاری روستای میاندشت، با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: عملیات وعده صادق دو پیام روشن برای دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان داشت؛ یک مورد اینکه با توجه به هک شدن سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و عدم توانایی گنبد آهنین در مهار موشک‌های مافوق صوت سپاه، هیمنه سیستم دفاعی و اقتدار نظامی صهیونیست‌ها به رغم تبلیغات چند دهه اخیر در جهان شکسته شد.

وی ادامه داد: پیام دوم اینکه تمام جهان متوجه شد که اگر بنا به رویارویی نظامی همه جانبه جهان استکبار با ایران اسلامی باشد، هیچ کشوری در دنیا قادر به مهار موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک نیروهای نظامی ایران نخواهد بود و در جنگ تمام عیار موشک‌های مافوق صوت ایران خاک هیچ کشور متخاصمی را در امان نخواهد گذاشت.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: اگرچه جبهه رسانه‌ای حامی صهیونیست‌ها تلاش کردند ۲ موضوع حک شدن سیستم دفاعی این رژیم و عدم توانایی آن در مهار تمامی موشک‌های مافوق صوت ایران را به حاشیه ببرند اما دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان متوجه شدند که موشک‌های مافوق صوت ایران مانند موشک‌های کروز نیستند که کشوری بتواند آن‌ها را رهگیری و منهدم کند.

سلیمی مفرد در ادامه با اشاره به اهمیت عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در افزایش سرمایه اجتماعی نظام ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی خود دارد و با توجه به اینکه بخش زیادی از منابع و امکانات کشور در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دارد این نهادها نقش مهمی در ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام دارند.

رئیس شورای اداری بخش آب‌پخش اظهار داشت: شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آب‌پخش باید اهتمام ویژه‌ای در عمران و آبادی شهر و روستاهای این بخش داشته و با ارائه خدمات به مردم و اجرای باکیفیت و به موقع پروژه‌های عمرانی زمینه ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش امید در جامعه را فراهم کنند.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان با تقدیر از زحمات دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای میاندشت در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ با نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر عملکرد دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات باکیفیت و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر زمینه افزایش امید و رضایت‌مندی اجتماعی را در بین مردم بخش آب‌پخش ایجاد کنیم.

کد خبر 6081780

دیگر خبرها

  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است