Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم فوتبال امید که شامگاه دوشنبه آخرین بازی خود را برابر قطر برگزار می کنند امروز در زمین باشگاه مسیمیر آخرین تمرین را پشت سر گذاشتند.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران در این تمرین مرور کارهای ترکیبی، برنامه های تاکتیکی و همچنین استفاده مناسب از ضربات ایستگاهی را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آخرین مسابقه تیم امید ایران دوشنبه ساعت ١٧:٣٠ در مجموعه اسپایر برابر قطر برگزار می شود. 

کد خبر 4518582

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران زلاتکو کرانچار قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص سه شکست متوالی گل‌گهر و ناراحتی شدید مارینوس اوزونیدیس در آخرین دیدار تیمش برابر هوادار از قضاوت داور مسابقه اظهار کرد: ۲۳ هفته از مسابقات گذشته و یک روز هم سرمربی تیم ما ناراحت شده و از کوره در رفته است. در قیاس با اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد اتفاق خاصی رخ نداده، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی نبوده است. طبیعی بوده و نباید جدی دانست.

وی ادامه داد: موضوع بعدی در مورد شکست‌های ماست که باید ببینیم با چه نفراتی بازی را تمام کردیم. با عباس شریفی و امیر اسلام طلب ۱۹ ساله، سعید سحرخیزان، سامان فلاح، پوریا لطیفی فر، علیرضا آرتا و ... بازی کردیم و میانگین سنی تیم ما روی ۲۴ سال بود. مصدومیت چهار تا پنج بازیکن کلیدی ما در این قضیه تأثیرگذار بود. ضمن اینکه این فصل بدنه تیم ما عوض شده، طبیعی است که باید زمان بدهیم تا تیم با تمامی نفرات به میدان برود و فرصتی هم به بازیکنان جوان داده می‌شود تا در آینده به کیفیت بهتری برسند.

سرپرست تیم گل‌گهر در مورد اینکه بابت اشتباهات داوری مکاتبه‌ای با کمیته داوران شده، عنوان کرد: تا زمانی که سیستم کمک داور ویدئویی VAR وارد فوتبال ایران نشود مشکلات داوری به قوت خود باقی است. تصویربرداری‌های دقیقی نداریم و نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که اشتباه داوری صورت گرفته است. امیدواریم داوران ما به تکنولوژی روز داوری دست یابند تا بهتر قضاوت کنند.

افسری در خصوص دیدار تیمش با استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر عنوان کرد: با تیم بسیار خوبی بازی داریم. در این بازی محروم نداریم و مصدومان تیم هم به بازی می‌رسند. هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی با تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند سخت‌تر می‌شود و بدون تردید بازی دشواری با استقلال خوزستان داریم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برنامه بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند
  • تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار
  • برنامه جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ آسیا