Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@12:19:13 GMT

رشد ۱۳ درصدی رضایت مندی مردم از پلیس آگاهی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۲۹۹

رشد ۱۳ درصدی رضایت مندی مردم از پلیس آگاهی

خبرگزاری ایسنا: سردار محمد رضا مقیمی با حضور در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی (۱۹۷) به همراه چند تن از معاونان، به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در این دیدار، ضمن پاسخگویی به برخی سوالات شهروندان در حوزه ماموریت های این پلیس، دستورات لازم را در خصوص پیگیری سریع تر برخی مشکلات مطرح شده از سوی مردم صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا (۱۹۷) با بیان اینکه بیشترین مراجعات امروز مربوط به سرقت از اماکن و منزل بود، اظهارکرد: امروز قریب به ۶۰ مراجعه حضوری در این مرکز پاسخ داده شد.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،میزان شکایات از این پلیس ۲ درصد کاهش و تقدیر و رضایت مندی از عملکرد کارکنان پلیس آگاهی نیز رشد ۱۳ درصدی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: مجموع تماس های مردم با این پلیس در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: پلیس نیازمند جلب مشارکت مردمی است و ما تلاش می کنیم با شهروندان به عنوان اصلی ترین سرمایه اجتماعی ارتباط و تعامل سازنده برقرار کرده و اعتمادسازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان، مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) را نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و گفت: ۱۹۷ فرصتی برای همدلی بین مردم و پلیس است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رضایت مندی مردم پلیس آگاهی سردار مقیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ احمدی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت در روستای بنادک السادات دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مهریز قرار گرفت. 


وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی و با همکاری پلیس اشکذر، ۴ سارق را شناسایی و در عملیات پلیسی و غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 


فرمانده انتظامی شهرستان مهریز بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت اعتراف کردند و روانه دادسرا و با حکم قضائی تحویل زندان شدند. 


احمدی تصریح کرد: پلیس اجازه فعالیت مجرمان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل اتوبان صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران
  • فیلم| لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • عامل جنایت در مرکز خرید مشهور کشته شد
  • اجرای طرح نور در مراغه