Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود خلجی در این باره اظهار داشت: در تداوم ارتقای امنیت اجتماعی، روز گذشته طی هماهنگی با دستگاه قضایی و همکاری اتحادیه صنفی مربوطه، طرح نظارت بر عطاری های شهرستان اراک از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان اجرا شد.

وی با اشاره به بازدید از تعدادی عطاری در طرح مذکور خاطرنشان کرد: در این طرح نظارتی، دو هزار عدد داروی غیرمجاز کشف و متصدیان واحدهای صنفی متخلف نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از مشارکت شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی بر ادامه روند بازدید و نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد واحدهای صنفی استان مرکزی تاکید کرد.

کد خبر 4518520

منبع: مهر

کلیدواژه: داروی تقلبی نیروی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تعامل بسیار مناسب میان پلیس و دستگاه قضایی، همچنین تدوین برنامه‌های مختلف پلیس در سال جاری قطعاً ارتقاء امنیت کرمانشاه بهتر و محسوس‌تر از سال گذشته خواهد بود و شهروندان آن را به‌خوبی لمس می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در دیدار با رئیس‌کل و جمعی از معاونان و مسئولان دستگاه قضائی استان اظهار داشت: سال گذشته توانستیم با برخی از اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و سازمان و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقا بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی ازجمله سرقت باشیم.

وی افزود: تداوم برنامه‌های امنیت‌محور سال گذشته در کنار اجرای برخی برنامه‌های از پیش تدوین‌شده توسط پلیس حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقا امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله‌محور، جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه‌خیز و … ازجمله این برنامه‌هایی است که امسال اجرایی خواهند شد.

وی یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایانه‌ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌های به‌منظور ارسال سریع‌تر پرونده‌ها و رسیدگی فوری به آن‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آن‌ها به حوزه استحفاظی‌شان را بالاتر ببریم.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال‌های پیشین خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقا امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می‌شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان و بابیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این ۲ نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند.

کد خبر 747678

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند