Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:31:55 GMT

سگر گردانی در پارک های لواسان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۴۹۴

سگر گردانی در پارک های لواسان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شریعتی رئیس حوزه قضایی لواسانات طی دستوری به رییس کلانتری ۱۶۶ لواسانات سگ گردانی در پارک‌ها را ممنوع اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«

ریاست محترم کلانتری ۱۶۶ لواسان

با سلام

پیرو دستور تلفنی نظر به این که اخیرا در پارک دریاچه لواسان به علت سهل انگاری صاحب سگ دختر بچه ای مورد حمله قرار گرفت و جراحات فراوانی به وی و تالمات روحی زیادی به خانواده اش وارد شد و موجب تاثر مردم و جریحه دار شدن افکار عمومی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای پیشگیری از جرم، سگ گردانی در پارک‌ها که احتمال حمله به عابرین و یا احساس ناامنی برای افرادی که برای پیاده روی و یا تفریح مراجعه نموده‌اند را به همراه داشته، ممنوع است.

با همکاری ماموران شهرداری به محض مشاهده به صاحب سگ متذکر گردند تا سریعا نسبت به انتقال آن اقدام و در صورت عدم اجرای دستور قضایی نسبت به جلب وی اقدام و نتیجه جهت اقدامات قانونی به این حوزه قضایی اعلام شود. 

»

کد خبر 4518615

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان تهران سگ ولگرد لواسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبرگزاری آلمانی دویچه وله گزارش داد که گروسی در گفت‌وگویی با این خبرگزاری مدعی شد ایران "چند هفته، نه چند ماه" با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن یک بمب اتمی فاصله دارد.

او افزود: اما به معنای این نیست که ایران سلاح اتمی دارد یا در این بازه در اختیار خواهد داشت.

مدیرکل آژانس توضیح داد، در حالی که غنی‌سازی اورانیوم در سطح نظامی نگران‌کننده است، نمی‌توان بر اساس این نتیجه گرفت که ایران در حال حاضر یک سلاح اتمی دارد.
گروسی گفت که اهداف ایران در این زمینه مشخص نیست و تنها می‌توان درباره آن گمانه‌زنی کرد.

وی همچنین با بیان اینکه یک کلاهک هسته‌ای کاربردی به چیزهای دیگری مستقل از تولید مواد شکافت پذیر نیاز دارد، تصریح کرد: اهداف ایران در این زمینه مشخص نیست و تنها می‌توان درباره آن گمانه‌زنی کرد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه، با اشاره به افزایش تنش‌ها میان ایران و رژیم صهیونیستی در پی اقدامات متجاوزانه این رژیم و پاسخ قاطعانه ایران، هرگونه ایده حمله به تاسیسات هسته‌ای را محکوم کرد.
او بیان کرد:حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است.

گروسی همچنین درباره تهدید حملات هسته‌ای نیز گفت: به نظرم عادی‌سازی صحبت کردن از تسلیحات اتمی، استفاده از تسلیحات اتمی، کسب تسلیحات اتمی واقعا اسفناک است.

او همچنین گفت که آژانس همواره از گفت‌وگوها میان ایران و آمریکا حمایت می‌کند.

گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای کد خبر 846682 منبع: ایسنا برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق