Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی کیانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای اردستان اظهار داشت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهدایی است که دفاع از میهن و اسلام را بر آسایش خود ترجیح دادند و هستی خود را خالصانه برای انقلاب تقدیم داشته اند.

وی افزود: تکریم شهدای والا مقام سبب برکت جامعه اسلامی می شود و مردم و مسئولان باید تکریم شهدا را یکی از وظایف مهم خود در طول زندگی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار اردستان گفت: پیشنهاد می شود موزه های شهدای مختلف در نقاط مختلف اردستان بصورت تجمیعی و در قالب یک موزه در کنار گلزار شهدای این شهرستان ایجاد شود تا مردم بتوانند با آثار و زندگینامه شهدا بیشتر آشنا شوند.

 ۵  گلزار شهید در اردستان ساماندهی شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان در ادامه جلسه اظهار داشت: شهرستان اردستان ۵۲ گلزار شهدا دارد که تا کنون تعداد ۵۰ مورد آن ساماندهی شده و چهار مورد آن هم در دست بررسی است.

ماشاالله حمامیان گفت: مقرر شد تا انشعابات آب گلزارهای شهر اردستان از آرامستان ها تفکیک و تحویل شهرداری شود و همچنین شهرداری اردستان بعد از تکمیل ساماندهی گلزار شهدای محله مون عرب اردستان نسبت به گلزار شهدای محله مون پایین نیز اقدام می کند.

وی افزود: اولویت بندی راه دسترسی گلزارهای شهدای روستایی باید مشخص شود و توسط بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی و بخشداری اقدام لازم برای آن انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان ابراز داشت: با هماهنگی انجام شده قرار است با محوریت بخشداری زواره، نسبت به ساماندهیگلزار روستای درباغ و تلک آباد اقدام شود و برای تعیین نقشه های اجرایی در این خصوص جلساتی برگزار شود.

حمامیان اعلام داشت: به منظور یادبود اولین شهید انقلاب شهرستان اردستان یادمان شهید سید امان الله فائق بصورت مشارکتی با شهرداری اردستان ساخته و در محل شهادت این شهید نصب خواهد شد.

کد خبر 4518608

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری محمد کیانی موزه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل، معاونین وکارکنان ثبت احوال استان به همراه فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزارشهدای شهرستان زاهدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق نمودند.

 رحمتی مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و درادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ وحراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

 میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل های آینده گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

 شهید ارجمندی ۱۸ بهمن ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید.

 شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و درمحل کارش به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم