Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با بدبیاری بزرگی روبه‌رو شد و یکی از بهترین بازیکنان خود را برای ادامه جام ملت‌ها از دست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از صفحه توییتر فوتبال کره جنوبی، کی سئونگ یئونگ بازیکن باتجربه تیم کره جنوبی و عضو تیم نیوکاسل به دلیل مصدومیت ادامه جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

این بازیکن در مرحله گروهی جام ملت‌ها برای تیم ملی کشورش بازی کرد ولی نمی‌تواند در بازی با بحرین و ادامه رقابت‌ها در کنار تیمش باشد و به کره باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت کی به کره می‌تواند شوک بزرگی به این تیم قبل از بازی با بحرین وارد کند چون این بازیکن از آماده‌های کره جنوبی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند

محمدعلی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره سیلاب ۲۴ ساعت گذشته در برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه اظهار کرد: یکی از نکات بسیار مهم در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته به ویژه در روستای نوده تخلیه به موقع این روستا بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: اگر شب گذشته این روستا به موقع تخلیه نمی‌شد جان اعضای حدود ۷۰ خانوار در خطر بود که باید این نکته را مد نظر قرار داد.

آخوندی با اشاره به اینکه ۱۶ تیم امدادی هلال احمر خراسان جنوبی آماده کمک به سیل زدگان هستند، بیان کرد: ماشین آلات مورد نیاز نیز به منطقه آورده شده است و از ارتش و سپاه نیز به میدان آمده‌اند.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که برخی از جوانان منطقه سیل زده امروز کنکور داشته‌اند که با کمک ارتش و با استفاده از ماشین آلان سنگین این عزیزان را به مراکز آزمون کنکور رسانده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نقطه اصلی سیل شهر حاجی آباد بوده است، گفت: روستاهایی چون محمد آباد، نوده، بمرود و کلاته نو تحت تأثیر سیلاب قرار گرفتند.

آخوندی با اشاره به اینکه باران همچنان ادامه دارد، گفت: نکته اصلی این است که تا فروکش نکردن باران‌های شدید نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی از خسارت‌ها داشته باشیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش مستمر امدادگران و توکل به خداوند سیلاب خسارت جانی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: تمامی ادارات شهرستان زیرکوه به جز دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان زیرکوه تعطیل است.

کد خبر 6088267

دیگر خبرها

  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان