Web Analytics Made Easy - Statcounter

«استفانوس میلتساکاکیس» مرد عضلانی مقابل «ژان کلود وَن‌دام» و استاد هنرهای رزمی که در فیلم‌هایی چون «حداکثر خطر» «هدف نهایی» و چند فیلم شاخص دیگر حضور داشت، در ۵۹ سالگی درگذشت. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از فارس؛ هالیوود ریپورتر نوشت، او که اصالتا یونانی و استاد هنرهای رزمی و ام‌ام‌اِی بود با حضور در فیلم‌های «آخر هفته در برنی» و «کمینگاه دزدان» اثر جرارد باتلر به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلتساکاکیس دهم ژانویه در خواب در منزلش واقع در سانتامونیکا درگذشت.

او در سال ۱۹۹۶ در فیلم «حداکثر خطر» در نقش یک گردن‌‌کش سرخ روی روسی در یک سونا با «ون‌دام» مبارزه کرد وبالاخره در آسانسور با ضربات فوری ون‌دام به پاها و سینه‌اش از پای درآمد. این فیلم را کارگردان اسطوره‌ای هنگ‌کنگ «رینگو لام» خلق کرد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان خواستار حداکثر خویشتن‌داری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی بی سی، در بیانیه وزارت خارجه پاکستان بدون نام بردن از حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل، آمده است که در دوم آوریل، پاکستان به خطر حمله به کنسولگری ایران در سوریه به عنوان عامل تشدید تنش در منطقه اشاره کرده بود.

حمله به کنسولگری ایران در دمشق که در آن هفت نیروی قدس سپاه از جمله دو فرمانده ارشد کشته شدند، اول آوریل (۱۳ فرودین) رخ داد.

کد خبر 844366 منبع: ایسنا برچسب‌ها پاکستان حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • طراحی اولین اطلس جامع از پیری عضلانی انسان
  • اجتماع مردمی خراسان جنوبی برای حمایت از شاهکار مهندسی رزمیِ سپاه، علیه رژیم صهیونیستی
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • پاکستان خواستار حداکثر خویشتن‌داری شد
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد