Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا - البرز ،حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری هفتگی که در دفتر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد برگزار شد، گفت: آئین نشست تخصصی ملی «انقلاب به روایت هنر» با محوریت تجلیل و تکریم از پیشکسوتان عرصه تئاتر انقلاب اسلامی با حضور مشاور محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی البرز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: این آئین به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با محوریت تکریم هنرمندان پیشکسوت در تئاتر انقلاب اسلامی است. به گفته حجت الاسلام شکری، زبان هنر یکی از بهترین و موثرترین زبان ها برای تبیین و اشاعه فرهنگ است که در این راستا هنرمندان صاحب نامی از سراسر کشور در این عرصه فعالیت کرده اند. این استاد دانشگاه بیان کرد: برنامه های متنوعی در خصوص تبیین انقلاب اسلامی از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه ریزی شده است که یکی از برنامه های ملی در این رابطه نشست تخصصی انقلاب به روایت هنر است. وی افزود: زیارت قبور شهداء گمنام، برپایی تئاتر خیابان و برپایی نمایشگاه ویژه انقلاب اسلامی در مسجد جامع رجایی شهر از برنامه های جانبی آئین تکریم هنرمندان پیشکسوت عرصه تئاتر انقلاب اسلامی است. رئیس ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز مطرح کرد: روز سه شنبه (٢ بهمن) از ساعت ٩ و نیم صبح آئین انقلاب به روایت هنر در مسجد جامع رجایی شهر با حضور استاتید هنر تئاتر کشور برگزار می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز تکریم هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره هنر انقلاب در خراسان شمالی صبح یک‌شنبه در مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد.

در این آئین مرضیه براتی (شاعر) به عنوان چهره سال هنر انقلاب خراسان شمالی معرفی شد.

کسب جایزه ملی در جشنواره شعر دفاع مقدس و کنشگری به هنگام در رویدادها و بزنگاه‌های مختلف از دلایل انتخاب این شاعر انقلابی به عنوان چهره هنر سال عنوان شد.

کد خبر 6084024

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی معرفی شد
  • خنداندن و شادبودن مردم عیب نیست/ باید میزهای مدیران سر و ته شود!