Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@18:48:12 GMT

جزئیات مراسم ترحیم محب اهری در صداوسیما

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۶۵۰

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند پیشکسوت حسین محب‌اهری که با حدود ۴ دهه فعالیت در رادیو و تلویزیون آثاری فاخر و خاطراتی شیرین از خود به یادگار گذاشته است، مجلس ترحیمی روز سه شنبه (دوم بهمن ماه) از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حسین محب‌اهری بامداد روز چهارشنبه در سن ۶۷ سالگی پس از مدتی تحمل درد بیماری دار فانی را وداع گفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخاطب میلیونی تلوبیون

  در این راستا تلوبیون در آماری که منتشر کرده میزان بازدید هر برنامه و سریال ویژه این ایام را در شبکه‌های مختلف سیما نشان می‌‎دهد. در ادامه با انعکاس گفت‌وگوی رئیس سازمان صداوسیما، نگاهی به آمار بازدیدکنندگان برنامه‌ها و سریال‌های رمضانی و نوروزی در تلوبیون داشتیم. 
   
برنامه‌های نوروز و رمضان؛ مصداق قضاوت مخاطبان
به تازگی پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ملی در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: فکر می‌کنم برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان ما، مصداق و شاخص خوبی برای قضاوت مخاطبان باشد.رئیس سازمان صداوسیما چندی پیش هم از استقبال ۸۰ میلیونی مخاطبان از برنامه‌های تلویزیونی سال نو خبر داده و گفته بود: یکی از برنامه‌های نوروزی سیما در یکی از شبکه‌های اجتماعی ۸۰ میلیون بازدید داشت.وی درباره انتقادهای وارده از سوی مخاطبان نسبت به تولیدات تلویزیونی و ضرورت توجه به نیازها و ذائقه آنها در این تولیدات، از نگاه ویژه سازمان صداوسیما به مطالبات مخاطبان در سند تحول رسانه‌ملی خبر داد.اجرای سند تحول به دنبال این است که در عین توجه به نیاز و ذائقه مخاطب، ارتقای فرهنگ جامعه را نیز مورد توجه خود داشته باشد.جبلی در این باره که سازمان صداوسیما برای جذب مخاطبان بیشتر چه برنامه‌هایی را در دستور کار خود دارد، گفت: اجرای سند تحول به دنبال این است که در عین توجه به نیاز و ذائقه مخاطب، ارتقای فرهنگ جامعه را نیز مورد توجه خود داشته باشد.
وی گفت: از دیگر موارد سند تحول رسانه‌ملی، ایفای نقش‌های مورد تاکید رهبری برای رسانه‌ملی از جمله «آسایشگاه چشم و روح برای بهره‌مندی از زیبایی‌ها»، «قرارگاه پراکندن امید و نشاط در جامعه» و «آوردگاه مبارزه با امواج تحریف و فتنه‌گری» است. این موارد به همراه دیگر جایگاه‌ها طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سند تحول برای صداوسیما درنظر گرفته شده است.رئیس سازمان صداوسیما تصریح کرد: صداوسیما در سند تحول تلاش می‌کند همه این نقش‌ها را ایفا کند که یکی توجه به ذائقه و نیاز مخاطب است، بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صداوسیما تشکیل شد و شورای معاونان به طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.همچنین جبلی چندی پیش در فضای مجازی مطرح کرده بود: «تحقق تحول در رسانه‌ملی کابوسی است که قدرت‌پرستان و جایزه‌بگیرهای رسانه‌ای‌شان را سراسیمه کرده است. عصبانیت‌شان از موفقیت‌های اخیر رسانه‌ملی در نوروز و رمضان قابل درک است.»
در حقیقت برخی بدون استناد بر آمار رسمی سعی دارند بیان کنند برنامه‌های رسانه‌ملی در این ایام دیده نشده است در حالی که رشد ۱۱‌درصدی مخاطبان رسانه‌ملی تا پایان زمستان۱۴۰۲ و رشد حدود ۱۵‌درصدی مخاطبان صداوسیما در دو هفته اول بهار ۱۴۰۳ موضوعی است که در دیدار رئیس صداوسیما با جمعی از هنرمندان مطرح شد.همچنین بر‌اساس نظر‌سنجی مرکز تحقیقات صداوسیما ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار در مقایسه با سال گذشته ۱۴‌درصد رشد مخاطب داشته است.از سوی دیگر طبق موضوعاین گزارش، آمار بازدیدکنندگان تلوبیون مدام در حال افزایش و تغییر است اما طبق آماری که ما تا‌کنون به دست آورده‌ایم برنامه‌ها و سریال‌های رمضانی و نوروزی در این پلتفرم با استقبال خوبی مواجه شدند.  «زندگی پس از زندگی» و «محفل» جزو پربازدیدترین برنامه‌های این ایام در تلوبیون بودند. در تلویزیون نیز این دو برنامه پربیننده‌ترین بودند. 
   
به وقت افطار

برنامه زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون ویژه افطار شبکه چهار سیما با سه میلیون و ۱۵ هزار بازدید پرمخاطب‌ترین برنامه تلوبیون در این ایام شناخته شده است. البته برنامه محفل هم در رده دوم پربازدیدترین برنامه است. این برنامه از شبکه سه سیما ‌دو میلیون و ۴۳۷ هزار بازدید داشته است و در صفحه شبکه قرآن تلوبیون هم ۵۹۸ هزار نفر از این برنامه بازدید‌کردند.  برنامه پناه از شبکه دو با ۳۴۷ هزار بازدید، برنامه هلال از شبکه یک با ۱۷۲ هزار بازدید، برنامه آن در شبکه نسیم با ۱۹ هزار بازدید، برنامه ماه‌ماه از شبکه سلامت با ۹۰۰۰ بازدید و برنامه افطار عزیز با ۸هزار بازدید در تلوبیون شبکه قرآن، در رده‌های بعدی میان‌برنامه‌‍‌های افطار قرار دارند. 
 
تماشای قصه‌های بهاری رمضان

سریال‌هایی که در اسفند ۱۴۰۲ با آغاز ماه رمضان روی آنتن رفتند،زیرخاکی ازشبکه یک، هفت سراژدها ازشبکه سه و رستگاری از شبکه دو بودند. آمار بازدیدکنندگان تلوبیون نشان می‌دهد که هفت سر اژدها با دو میلیون و ۷۱۰ بازدید، زیرخاکی با دو میلیون و ۲۴۱هزارورستگاری با یک میلیون و ۱۱۲هزاربازدید به ترتیب پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلوبیون در این ایام بودند. 
   
تحویل سال با تلوبیون

در میان‌برنامه‌های تحویل سال که در نوروز۱۴۰۳روی آنتن رفتند، برنامه سال نوازشبکه سه با اجرای حامد سلطانی و یوسف تیموری یک میلیون و ۶۴۰ هزار بازدید در تلوبیون داشته است. برنامه شب عیدی در شبکه دو سیما با اجرای وحید رونقی، المیرا شریفی‌مقدم و مجید یحیایی ۳۶۷ هزار بازدید در این سکو داشته است. ایران دوست‌داشتنی که از ۲۹ آذر به‌همراه ویژه تحویل سال و بعد از افطار پخش شد، ۲۴۹ هزاربازدید داشت. ویژه‌برنامه بهارجان درشبکه تهران نیز ۹۵‌هزاربازدید در تلوبیون داشته است. 
   
سحرگاه روی خط

جالب است در میان‌برنامه‌های سحرگاهی، برنامه باسابقه سرسفره خدا ازشبکه پویا با ۳۲۶هزار بازدید درصدر است. درادامه سدره(ویژه افطاروسحر شبکه تهران/تفکیک نشده)با۲۴۸هزار بازدید؛ ماه من با اجرای نجم‌الدین شریعتی از شبکه سه با ۱۲۸‌هزار بازدید؛ سحرنشینی با اجرای راحله امینیان با ۵۰‌هزار بازدید؛ ماه خدا با اجرای حسن سلطانی ازشبکه یک با ۴۴‌هزار بازدید؛ وقت سحر با اجرای حامد عسگری از شبکه افق با ۳۶‌هزار بازدید؛چهارگاه از شبکه چهار با ۳۵‌هزار بازدید و...قرار دارند.

دیگر خبرها

  • خانم مجری جنجالی صداوسیما شهروند آمریکا از آب درآمد! | فیلم
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • کارشناس صداوسیما: این موشک‌ها و پهپادها جلوی جنگ را می‌گیرند | فیلم
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • تلاش برای مرمت حمام خواجه نصیر مراغه
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • تغییر لحن دوباره کارشناس صداوسیما درباره پاسخ نظامی به اسرائیل
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • مخاطب میلیونی تلوبیون
  • فیلم/جزئیات عملیات پهپادی حزب الله از زبان خبرنگار صداوسیما