Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:44:06 GMT

رونمایی از دو محصول دانش‌بنیان در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۷۴۵

رونمایی از دو محصول دانش‌بنیان در مشهد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید علیرضا موسوی مخترع ۳۷ ساله اصفهانی، دارنده مدال طلای فدراسیون جهانی مخترعین، از دو اختراع جدید خود رونمایی کرد.

این مخترع که در گذشته موفق به کسب مدال طلای فدراسیون جهانی مخترعین  در جشنواره IENA2016 آلمان شده بود این بار دو محصول کاربردی خود با نام‌های ظرف نگهدارنده روغن ، ژامبون وسوسیس ساز مکانیکی را رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا موسوی علاوه بر محصولات مذکور، پیشتر موفق به ثبت و تجاری سازی محصول رُبی و ظرف نگهدارنده رُب آنتی باکتریال شده بود.

این مخترع جوان تلاش دارد در راستای حفظ سلامت خانواده های عزیز ایرانی محصولات و اختراعات جدیدی را تجاری سازی کرده و به بازار عرضه نماید.

در سابقه درخشان علیرضا موسوی مدیر عامل شرکت زینوین، مدیر منتخب شایسته ملی و همچنین کارآفرین برتر ایرانی به چشم می‌خورد.

گروه شرکت های زینوین مجموعه‌ای از شرکت‌های جدید با فن‌آوری‌های نوین، در چهار حوزه صنایع غذایی و لوازم خانه و آشپزخانه و آرایشی بهداشتی و داروسازی می‌باشد که با کمک تعدادی از نخبگان و نیروهای متخصص ایرانی و با تکیه بر صنعت و دانش ملی و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته توانسته است اختراعات زیادی را در در این صنایع به تولید انبوه برساند که از جمله : ظرف نگهدارنده رب (ربی)، دستگاه کبابساز حرفه ای نیمه اتومات، دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس بوژان ، بندرخت چتری راژان، دستگاه مخلوط کن خانگی مکانیکی شبه سیالات با RPM  بالا، انواع پودر و مکمل های غذای ، انواع روغن های خوراکی سلامت محور، اولین داروی جلوگیری از ریزش مو به روش تقویت سیستم ایمنی بدن و ...را می‌توان نام برد.

از دیگر دستاوردهای این گروه شرکت‌ها ، مدال طلای مسابقات مخترعین جهان – نورمبرگ IENA 2015 و جایزه ویژه مسابقات مخترعین جهان – پیتسبورگ INPEX2017 و جایزه ویژه انجمن مخترعین کشور تایوان  و مدال نقره المپیاد جوانان دانشگاه کارآفرینی کره WWIEA 2017 و مدال طلای مسابقات اختراعات و نوآوری های کشور کرواسی – زاگرب ARCA می باشد.

این شرکت در حال حاضر با دارا بودن گواهی های ثبت اختراع ، گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱، ۱۰۰۰۴، OHSAS ، استاندارد CE  اروپا، چندین مدال جهانی  IFIA، تندیس طلایی ارتقا سلامت و تندیس طلایی یکصد برند ملی محصولات پر کاربرد و جدید این صنایع را به هموطنان عرضه مینماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده شورای شهر صنعت مدیر عامل شرکت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صمت، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکتهای دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند

 

محمد حسن قنبری افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

 

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

 

قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحدهای فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا