Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کرمان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در کرمان خبر داد و گفت: این نمایشگاه دهم لغایت نوزدهم بهمن ماه در پارک مادر کرمان برگزار می‌شود. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دستگاه‌های اداری در کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان و شهرستان کرمان از ماه‌ها پیش تشکیل شده و جلسات متعددی برای برگزاری نمایشگاه تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه انجام شده است گفت: یکی از برنامه‌هایی که برای آنجام آن در این ستاد برنامه‌ریزی شده بود برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اداری استان است

فرماندار کرمان با اشاره به جزئیات برگزاری، تخصیص غرفه و مراسم جانبی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: این نمایشگاه با زیربنایی حدود 6 هزار متر مربع در پارک مادر برگزار می‌شود و 300 غرفه برای این نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

5 هزار برنامه برای چهل‌ سالگی انقلاب ‌در کرمان پیش‌بینی شد130 برنامه به ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان پیشنهاد شدفرمانده سپاه کرمان: وضعیت معیشتی مردم بر اساس اقتصاد مقاومتی سامان یابد

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دهم لغایت نوزدهم بهمن ماه در کرمان برپا می‌شود افزود: از آنجا که شب آخر نمایشگاه که همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) است برنامه‌های مذهبی و عزاداری در نظر گرفته شده است.

بابایی با اشاره به اینکه برای ما ماهیت و کیفیت برگزاری نمایشگاه بسیار اهمیت دارد عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اداری استان سال گذشته عملکرد یک ساله دستگاه‌های استان را به نمایش گذاشته بود اما نمایشگاه امسال متفاوت است و باید شکوه انقلاب اسلامی در چهل سالگی آن دیده شود.

وی با بیان اینکه غرفه‌های نمایشگاه از پنجم بهمن برای فضاسازی در اختیار غرفه‌داران گذاشته می‌شود گفت: دستگاه‌ها باید سریعا میزان غرفه مورد نیاز خود را به فرمانداری کرمان اعلام کنند و متاسفانه هنوز تعداد زیادی از دستگاه‌ها در زمینه تعداد غرفه‌های مورد نیاز خود اقدام نکردند.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نباتی مدیر غرفه انتشارات کتاب جمکران در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره فعالیت‌های این انتشارات در این نمایشگاه گفت: انتشارات کتاب جمکران در این دوره از نمایشگاه قرآن کریم با بیش از ۴۰۰ اثر مهدوی، معارفی و عمومی در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال حضور دارد. حدود ۱۰ اثر که از تازه‌های نشر کتاب جمکران هستند در این نمایشگاه برای اولین بار عرضه شده اند. از جمله دو اثر مهم با موضوع مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی، چند اثر مهدوی و معارفی با موضوعات قرآنی و روایی، خاطرات حاج صادق آهنگران با نام «حماسه خوان خمینی».

وی افزود: نمایشگاه قرآن فضایی سالم و دلنشین دارد و حضور خانوادگی مخاطبان در ساعات بعد از افطار که امسال مصادف با ایام و تعطیلات نوروز و هوای دلنشین بهاری شده، حال و هوای جذابی به نمایشگاه داده است. ما هم سعی کردیم در غرفه‌آرایی از این فصل بهار و آغاز نوروز الهام بگیریم و با استفاده از گل و گیاهان طبیعی در تزیین غرفه کتاب جمکران حال و هوایی مناسب با این ایام ایجاد کنیم.

مدیر غرفه انتشارات کتاب جمکران در نمایشگاه قرآن گفت: استقبال مخاطبان باتوجه به تعطیلی این ایام بهتر از حد انتظار ما بوده و خب طبیعتاً در روزهای پیش رو قطعاً استقبال بیشتر خواهد شد. در غرفه کتاب جمکران آثار قرآنی و ادعیه طرفداران خاص خودش را دارد. و البته چند اثر ما که به صورت داستانی و با محورت قرآنی به نگارش درآمده‌اند در این دوره مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند.

نباتی در پایان گفت: کتاب «محمدجواد و شمشیر ایلیا» و جلد دوم این کتاب که اخیراً منتشرشده با نام «محمدجواد و راز مجسمه‌ها» هر دو رمان نوجوان هستند با داستانی قرآنی. همچنین تازه‌ترین رمان انتشارات کتاب جمکران که برگرفته ازداستانی قرآنی است و با نقل ماجرای اصحاب اخدود، ریشه نسل کشی و وحشی‌گری یهود را ارائه می‌دهد. کتاب «ملکه یمن» که در این نمایشگاه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

کد خبر 6062181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • برپایی نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه در کرمانشاه
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن