Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبد المهدی موسوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس اظهار کرد: در جریان یک نزاع و ایراد ضرب وجرح عمدی با سلاح سرد در سال ۹۳ در شیراز جوانی به قتل رسید.

وی ادامه داد: پس از آن متهم به قتل با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه خود اقرار و بازداشت شد و مقدمات اجرای حکم قصاص فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین سید عبد المهدی موسوی تصریح کرد: با پیگیری‎های انجام شده از سوی رئیس و اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلح و سازش استانی پس از برگزاری ۱۸ جلسه مصالحه با خانواده مقتول و صحبت با اولیاء دم، رضایت شکات، حاصل و اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و رضایت خود را اعلام و متهم به قتل را مورد بخشش قرار دادند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس اضافه کرد: این مورد سی و دومین پرونده قتل محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال تاکنون در استان فارس با رضایت اولیای دم به مصالحه ختم شده است.

انتهای پیام/چ

بخشش قاتل با رضایت اولیای دم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر فوت یک دختر در طرح عفاف و حجاب گفت: یک متهم که از جمله اراذل و اوباش بوده فوت شده است که عده ای آن را به عنوان فوتی در راستای طرح عفاف و حجاب اعلام کردند.

این منبع آگاه تصریح کرد: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.

وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • بخشش مانع اجرای حکم قصاص قاتل شادگانی
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال