Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشته طهماسبی روز یکشنبه در خصوص تشریح برنامه های ایام دهه فجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شاداب سازی محیط کتابخانه ها متناسب با دهه مبارک فجر، بازدید دانش آموزان از کتابخانه ها و برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای، از مهمترین برنامه هایی هستند که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کتابخانه های عمومی استان برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهماسبی یادآور شد: برگزاری مسابقه برگ چهلم با مشارکت ادارات و دستگاههای اجرایی استان یکی دیگر از برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ایام بزرگداشت دهه فجر است.
وی افزود: این مسابقه با محوریت برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر، به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان به آدرس اینترنتی www.lorestanpl.ir و یا کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه نمایند.
به گفته وی دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از مژگان شیخی نویسنده متعهد و انقلابی کشور در قالب اجرای طرح سراسری چهل قلم ؛ (تجلیل از اهالی قلم متعهد و برجسته) از دیگر برنامه های ایام دهه فجر استان است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: افتتاح و بهره برداری از پروژه های تکمیل شده کتابخانه ای در استان، نقد و بررسی کتاب بلدچی با حضور اسماعیل سپهوند مولف لرستانی کتاب، برگزاری نشست کتابخوان اختصاصی ویژه مددجویان زندان و برگزاری جشنواره فرهنگی ویژه عشایر در روستای چمشک از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است.
/6060/1920
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب دهه فجر زندان کتابخانه های عمومی استان مدرسه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد گفت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با اشاره به اینکه قرار است اکنون مزایده دوم برگزار شود، اظهارداشت: برگزاری مزایده دوم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه با «پارسیلون» گفتگو کردیم که امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود.

جعفری گفت: منتظریم تا با قیمت‌گذاری جدید، وضعیت نهایی مشخص شود.

دیگر خبرها

  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • کاربران کتابخانه‌های عمومی ۴۷۰۰ ساعت به طرح «بهار در بهار» اختصاص دادند