Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم رونمایی از اولین و جامع‌ترین اپلیکیشن استان سمنان با نام شهرستان من که توسط جوانان شاهرودی برنامه نویسی و اجرا شده بود با حضور محمدی معاون استانداروفرماندار، میررضائی مدیرکل فناوری وارتباطات استان، احمدی شهردار واعضای شورای شهرو مسئولین شهرستانی در محل کانون شهیدبهشتی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به پیشرفت‌های روز افزون کشور در امر ارتباطات و فناوری به ویژه نرم افزار‌های تلفن همراه، لزوم حمایت از جوانان و ایده پردازان را از کلیه مسئولین خواستار شد.
وی اپلیکیشن شهرستان من را اولین اپ تخصصی در حوزه شهری در استان سمنان دانست وافزود امیدوارم از خدمات این اپلیکیشن در جذب گردشگر و سرمایه گذار دراستان بتوانیم بهره کافی را ببریم.
در ادامه این مراسم دکتر میررضائی مدیر کل ارتباطات و فناوری استان سمنان این اپلیکیشن را یکی ازجامع‌ترین اپ‌های استان برشمرد وافزود امیدوارم همه دراستان سمنان ازاین اپلیکیشن استفاده کنند.
قابل ذکراست این اپلیکیشن در حوزه‌های گردشگری، تجاری، فرهنگی، مذهبی و خبری و همچنین سلامت فعالیت می‌نماید که به صورت استانی برای هر ۸ شهرستان استان سمنان برنامه نویسی شده است؛ و در حال حاضر اطلاعات شهرستان شاهرود را به عنوان پایلوت به صورت کامل دارا هست.
شایان ذکر است مردم استان می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۱۰۰۰۳۹۱۷ نسبت به دانلود و نصب این اپ اقدام نمائند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان