Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:39:10 GMT

پنجره واحد سرمایه گذاری در سیریک راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۹۱۱

پنجره واحد سرمایه گذاری در سیریک راه اندازی شد

به گزارش ایرنا، عبدالله پرتابیان عصر یکشنبه در نشست با اعضای این پنجره واحد سرمایه گذاری افزود: راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در جهت حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجیف جذب سرمایه های داخلی و خارجی و همچنین تسهیل و سرعت بخشی در صدور مجوزهای اقتصادی صورت گرفته است.
وی بیان داشت: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..نسبت به ثبت درخواست و سرعت بخشی در روند سرمایه گذاری خود در شهرستان سیریک اقدام کنند.
فرماندار سیریک اظهارداشت: 13 اداره از جمله صنعت، معدن و تجارت، شیلات، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، منابع طبیعی، محیط زیست، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل، برق، ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، نظام مهندسی و امور اراضی از اعضای اصلی پنجره واحد سرمایه گذاری سیریک هستند.
پرتابیان اضافه کرد: با تشکیل این پنجره در جهت جذب سرمایه گذاران و دعوت از آن ها و بررسی درخواست های سرمایه گذاران و انجام امورات اداری با هدف تسهیل و سرعت بخشی در امر سرمایه گذاری به صورت متمرکز و فعال اقدامات بسیار موثری صورت خواهد گرفت.
وی گفت: شهرستان سیریک به واسطه برخورداری از پیشینه تاریخی طولانی تجارت و دریانوردی و وجود ظرفیت های متنوع در زمینه اقتصادی در بخش های دریا محور، صنایع تبدیلی شیلات و کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.
فرماندار سیریک یادآورشد: همچنین ظرفیت موثری برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزایی بویژه در حوزه آبزی پروری، صید و صیادی، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری در این شهرستان وجود دارد که با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به این حوزه ها ضمن ایجاد شکوفایی اقتصادی شاهد اشتغالزایی خوبی در این منطقه خواهیم بود.
وی ادامه داد: بررسی موانع و مشکلات، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل و سرعت بخشی در اجرای فرآیند صدور مجوزهای قانونی در دستگاه های اجرایی، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مالی و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران از مهم ترین وظایف پنجره واحد سرمایه گذاری است.
شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها راهداری و حمل و نقل جاده سرمایه سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی منابع طبیعی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام هفته آینده به طور رسمی کلید می‌خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی هنگام، با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سیستم و زیرسیستم، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) از روز شنبه (اول اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

سفارش‌گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان واحد اوره پتروشیمی هنگام، انجام شده است و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

تکمیل عملیات راه‌اندازی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام سبب افزایش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد که در کنار نقش بسزای آن در امنیت غذایی می‌تواند ارزآوری بسیار بالایی را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی