Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:58:26 GMT

وقتی رونالدو دست بردار مارسلو نیست!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۹۲۷

وقتی رونالدو دست بردار مارسلو نیست!

کریستیانو رونالدو همچنان امیدوار است بتواند مارسلو را برای جدایی از رئال و پیوستن به یوونتوس متقاعد کند.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال از رئال جدا و راهی یوونتوس شد. هیچکدام از بازیکنان رئال باور نداشتند که رونالدو رئال را ترک کند. به خصوص مارسلو که دوستی صمیمانه ای با فوق ستاره پرتغالی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه پس از انتقال رونالدو، او در مصاحبه با رسانه های ایتالیایی به تمجید از مارسلو پرداخت و به نوعی ابراز امیدواری کرد که بار دیگر با او هم تیمی شود. اخبار و شایعات زیادی هم در مورد انتقال احتمالی مارسلو به یووه شنیده می شد اما ستاره برزیلی در چند مصاحبه از رئال به عنوان تیمی که در آن بازنشسته خواهد شد، یاد کرد.

 

 

 

 

شرایط در این روزها اما کمی متفاوت شده است. پس از هو شدن در بازی برابر سوسیداد و ضعف های آشکاری که در چند ماه اخیر از او در فاز دفاعی دیده شده، مارسلو اکنون به نیمکت رئال تبعید شده و رگیلون به او ترجیح داده می شود.

شب گذشته نیز در بازی با سویا مارسلو 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشت و به نظر، فعلا جایگاه خود در ایده های سولاری را از دست داده است.

 

در همین رابطه امروز آاس ادعا کرد که رونالدو تلاش های خود برای متقاعد کردن مارسلو به جدایی را از سر گرفته و این روزها خوشبینی بیشتری نسبت به این مساله دارد. انتقالی که البته ساده نخواهد بود و همه چیز در نهایت به نظر خود مارسلو بستگی دارد. 

سمت چپ یوونتوس با الکس ساندرو تضمین شده است و حتی دی شیلیو هم می تواند در آن منطقه بازی کند؛ ولی سران یووه قصد دارند با جذب مارسلو، سمت چپ خود را بیش از پیش تقویت کنند. فعلا باید منتظر هفته های آتی ماند و دید که شرایط مارسلو تغییر خواهد کرد یا همچنان نیمکت نشین می ماند.

 

یوونتوس رئال مادرید کریستیانو رونالدو مارسلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید کریستیانو رونالدو مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (52.9MB)

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند