Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:47:50 GMT

به زودی خبر‌های خوبی از SPV خواهیم شنید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۸۹۹۰

معاون سفیر اتریش در ایران گفت: به زودی خبر‌های خوبی از مکانیسم مالی ایران و اتحادیه اروپا خواهیم شنید.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «الکساندر ریگر» وزیر مختار سفارت اتریش در ایران در جریان همایش ۱۶۰ سال روابط دیپلماتیک و فرهنگی ایران و اتریش نسبت به اجرایی شدن کانال مالی میان ایران و اتحادیه اروپا موسوم به اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی. وی اظهار امیدواری کرد.

معاون سفیر اتریش در تهران اظهار داشت: اطمینان دارم که بزودی خبر‌های خوبی درباره کانال مالی اس. پی وی خواهیم داشت.

«ریگر» در ادامه در ارتباط با نشست ورشو نیز گفت: در ارتباط با نشست ورشو، حتی با وجود غیبت ایران در این اجلاس، اما کشور‌های اروپایی نزدیک به ایران این فرصت را خواهند داشت تا با شرکت در نشست ورشو، چهره واقعی از ایران را ارائه دهند و از ایران حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش ۱۶۰ سال روابط دیپلماتیک و فرهنگی ایران و اتریش، صبح روز یکشنبه، ۲۰ دی ماه در محل همایش‌های مطالعات سیاسی و بین‎‌المللی وزارت خارجه ایران و با حضور معاون سفیر اتریش در ایران و جمعی از محققان اروپایی و ایرانی برگزار شد.
کد خبر

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک اتریش اس پی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استاندار در این همایش با اشاره به اهمیت   گندم و نان ارزش و جایگاه خاص اش در بین خانواده ها گفت:  طبق برنامه مدیریت گندم ، آرد و نان سال گذشته تولید ما به یک میلیون تن رسید که به رتبه ۵ کشوری رسیدیم .

 کرمی افزود: در بحث فراوانی نانوا ها به نسبت جمعیت باید تلاش کنیم مجوز درست صادر بشود و در حق کسی اجحاف نشود .

وی همچنین  گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد شد .

معاون استاندار تصریح کرد : در سال جدید مثل سال گذشته با جذب سرمایه‌  برای واحد های تولیدی و احیا و کاهش نرخ بیکاری و بازگشت به چرخه تولید و حمایت های لازم دولت شاهد رونق اقتصادی در واحد های تولیدی و صنعتی هستیم .

وی همچنین با اشاره به تهدیدات و بحران کم آبی بر مدیریت و مصرف درست آب بخصوص در بخش کشاورزی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود