Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر راکای برزیل پیروز شد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال که برای برپایی اردوی چند روزه در کمپ امیر اسپورت آنتالیای ترکیه به سر می‌برد، در دومین بازی تدارکاتی خود به مصاف راکای برزیل رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی تبریزی در دقایق 3 و 63 (پنالتی) دو گل استقلال را به ثمر رساند. تنها گل راکا هم در دقیقه 41 وارد دروازه آبی‌پوشان شد. 

وینفرد شفر تیمش را با ترکیب ابتدایی سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میثم تیموری، فرشاد محمدی‌مهر، فرشید باقری، رضا آذری، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی تبریزی و فرشید اسماعیلی، راهی زمین کرد.

براساس اعلام باشگاه استقلال، راکای برزیل که در لیگ پائولیستا این کشور حضور دارد، در سال 2017 به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت و در دیدار فینال برابر حریف خود شکست خورد. این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های پائولیستا سال 2019 آماده می‌کند.

شاگردان وینفرد شفر در اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه برابر اسپورتیو ناسیونال رومانی قرار گرفته و با نتیجه 2 بر یک شکست خورده بود.

رضایت شفر از عملکرد 2 بازیکن امید استقلال

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد.

این دیدار با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

محمدرضا سلیمانی (۱۱) برای ملوان و شهریار مغانلو (۵۳- پنالتی و ۷۳) برای سپاهان گلزنی کردند.

ترکیب سپاهان با تکرار یک غایب عجیب

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اصفهان بار دیگر تصمیم گرفت پیام نیازمند گلر ملی پوش خود را نیمکت نشین کرده و نیما میرزاد را به عنوان گلر انتخاب کند. از این رو ترکیب سپاهان برای این دیدار به شرح زیر است:

نیما میرزازاد، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده (کاوه رضایی - ۲+۴۵)، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری، سیاوش یزدانی

ترکیب ملوان برای ادامه شگفتی

ملوان بندر انزلی بدون شک یکی از تیم‌های شگفتی ساز فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور بوده است. مهدی تارتار برای خلق شگفتی تصمیم گرفت نفرات زیر را در شروع بازی وارد میدان کند:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

بازی سرعتی بلای جان دفاع سپاهان

سپاهان اصفهان همچون همیشه سعی کرد مالکیت توپ را با پاس‌های عرض متعدد در دفاع و هافبک برای خود کند اما بستن فضای زردپوشان توسط شاگردان مهدی تارتار باعث شد تا آنها ناچار به استفاده از جناحین برای خلق موقعیت شوند. با این حال انزلی چی ها خیلی زود با استفاده از سرعت بالای بازیکنان خط میانی خود در انتقال سریع توپ توانستند دفاع سپاهان را غافلگیر کنند و با پاس رضا جعفری به سلیمانی به گل برسند.

سلیمانی هفتمین گل خود را در حالی به ثمر رساند که در نیم فصل همچون فرعباسی از ذوب آهن به ملوان آمد تا دوران سربازی اش را بگذراند. آمار فوق‌العاده او با زدن ۷ گل از ۸ بازی نشان از کمک او به ادامه حضور این تیم در نیم فصل دوم بین بالانشینان جدول می‌دهد.

پس از این گل سپاهان حمله‌های پرتعدادتری را انجام داد اما باز هم ملوانی‌ها بودند که با استفاده از ضد حمله خلق موقعیت کردند و در دقیقه ۴۲ توسط رضا جعفری توپ را به تیر دروازه سپاهان کوبیدند. با این حال تلاش دو تیم برای زدن گل دیگری در نیمه اول جواب نداد تا همان یک گل باعث پیروزی ملوان در ۴۵ دقیقه ابتدایی شود.

طوفان زرد در نیمه دوم

نیمه دوم با بازی کاملاً مسلط سپاهان آغاز شد. این تیم که روی ارسال از جناحین اصرار زیادی داشت توانست توسط شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ گل تساوی را از روی نقطه پنالتی بزند. پس از تساوی دو تیم ملوانی‌ها سعی داشتند همچنان با دوندگی خود در نقاط مختلف صاحب توپ شده و ایجاد موقعیت کنند. رضا جعفری در دقیقه ۵۵ یکی از موقعیت‌های مسلم گلزنی را خراب کرد تا در ادامه سپاهانی‌ها بار دیگر توسط مغانلو به گل برسند و سه امتیاز حساس را کسب کنند.

سپاهان با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد تا همچنان در کورس رقابت برای قهرمانی با استقلال و پرسپولیس قرار داشته باشد. ملوان هم ۳۸ امتیازی ماند تا جایگاه پنجم را همچنان در اختیار داشته باشد.

کد خبر 6084772

دیگر خبرها

  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • تب دنگی جان بیش از هزارو ۶۰۰ برزیلی را گرفت
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند