Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از بوسنی؛ اين مراسم شب گذشته (29 دی ماه) در حسینیه امام مهدی(عج) منطقه «وگوشچا»ی شهر سارایوو به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم ویدئو کلیپ‌هایی عزاداری با زیرنویس بوسنیایی برای حاضران به نمایش درآمد و حجت‌الاسلام مصطفی کمالی، از علمای حاضر درباره حضرت زهرا(س) و جایگاه ایشان در اسلام سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای دکلمه، قرائت اشعاری با موضوع حضرت زهرا(س) و ماتم خوانی از دیگر برنامه‌های مراسم بود و این برنامه‌ها از سوی جوانان اجرا شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا حسینیه سارایوو فاطمیه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند

حسین گروسی در گفتگو با خبر نگار مهر، با برشمردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت مراسم احیای شبهای قدر اشاره کرد و گفت: مراسم معنوی و پرفضیلت شبهای قدر در ۱۰۰ منطقه شهری و روستایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای شکوه بخشی به این مراسمات از سه سخنران شاخص کشوری جهت حضور در جمع مردم نهاوند دعوت به عمل آمده است و در سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان از بیانات این خطیبان مدعو به صورت جداگانه استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه یادآورشد: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان حضرت حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در شب ۲۱ رمضان جناب آقای دکترسید محمد حسینی معاون پارلمانی و امورمجلس ریاست محترم جمهوری و در شب ۲۱ جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه ملی قم در جمع مردم روزه دار و خداجوی شهرستان نهاوند سخنرانی خواهند کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت: مراسم شبهای قدر در شهر نهاوند بصورت متمرکز در مصلی حضرت امام خمینی (ره) با همکاری ستاد نمازجمعه، آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) هیئت فاطمیون و شهدای گمنام به صورت مجزا و مستقل برای شبهای قدر برنامه ریزی و هماهنگی شده است.

حجت الاسلام گروسی گفت: اقامه نماز جماعت، قرائت دعاهای ماه مبارک رمضان، مداحی و سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع)، قرائت دعای جوشن کبیر، قرائت و جز خوانی قرآن کریم و تاکید بر اجرای صحیح طرح زندگی با آیه‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام شب قدر در مساجد شهرستان نهاوند است.

کد خبر 6063562

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • حرم امام رئوف میزبان جشن کریم اهل بیت (ع)