Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@16:03:17 GMT

ویتنام 5- اردن3

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۰۳۶

ویتنام توانست با برتری برابر اردن به جمع هشت تیم برتر جام ملت‌های آسیا راه یابد. ناطقان: در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، دو تیم ویتنام و اردن با قضاوت علیرضا فغانی برابر هم قرار گرفتند.

بهاء عبدالرحمن در دقیقه ۳۹ توانست با شوتی زیبا دروازه ویتنام را باز کند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر اردن به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویتنامی‌ها در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادند و بارها عامر شفیع مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا این که کانگ فونگ انگوینگ توانست در دقیقه ۵۱ گل تساوی بخش را به ثمر برساند تا بالاخره دروازه اردن در این رقابت‌ها باز شود. در ادامه و در دقیقه ۷۳ کوانگ های می‌توانست گل دوم را نیز برای ویتنام به ثمر برساند ولی شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت های اضافه نیز تلاش دو تیم که احتیاط را در دستور کار خود قرار دادند،  راه به جایی نبرد و این دیدار در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی ویتنام با درخشش دروازه‌بان خود و اشتباه پنالتی‌زنان اردن، موفق شد در مجموع با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز میدان باشد و به یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها صعود کند. منبع: ایسنا برچسب ها: ویتنام ، اردن ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ویتنام اردن دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار کم موقعیت برای دو تیم پایان یافت و با شروع نیمه دوم نیز به نظر می‌رسید کار برای هر دو تیم گره خورده و احتمالا توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

اما تعویض‌های ربیعی برگ برنده ذوب‌آهن در این دیدار بود، ورود محمد آذرباد و محمدجواد محمدی در دقیقه ۶۲ و فردین یوسفی و ارشیا سرشوق در دقیقه ۶۹ به زمین روند بازی ذوب آهن و ریتم حرکت این تیم را تا حد زیادی تغییر داد و ذوب آهن توانست بارها در محوطه جریمه آلومینیم صاحب موقعیت شود.

اما تعویض‌های ربیعی در وقت‌های اضافه نیمه دوم به ثمر نشست و فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق گل اول گاندوها را وارد دروازه آلومینیوم کرد و در ادامه توپ ربایی محسن آذرباد و پاس این بازیکن به محمد جواد محمدی گل دوم سبزپوشان اصفهانی را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

هر دو گل ذوب‌آهن در این دیدار را بازیکنان تعویضی این تیم پایه‌گذاری کردند و به ثمر رساندن گل‌ها نیز بواسطه دو بازیکن تعویضی دیگر رقم خورد تا طلایی‌ترین تعویض‌های هفته به اسم محمد ربیعی و تیمش نوشته شود و سبزپوشان سرانجام در فولادشهر موفق به کسب پیروزی شوند.

دیگر خبرها

  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم