Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محرم عدلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باغدارانی که قصد خرید نهال و توسعه باغ های خود در سال آینده را دارند می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل اقامت خود اقدام به تهیه نهال مورد نظر کنند.
او اظهار داشت: نهال هایی که توسط مدیریت های جهاد کشاورزی در استان در ایام عید توزیع می شود لیبل دار و قرنطینه بوده و آفت و یا بیماری ندارند و به باغداران توصیه می شود از فروشندگان دوره گرد اقدام به خرید نهال نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال گذشته بیش از 260 هزار اصله نهال در بین باغداران استان توزیع شد و تمام نهال هایی که امسال در بین باغداران توزیع می شود یارانه دار می باشد.
عدلی همچنین از باغدارانی که علاقه مند به احداث باغ در سال آینده هستند خواست به مدیریت های جهاد کشاورزی محل سکونت خود مراجعه و راهنمایی های لازم را از کارشناسان باغبانی اخذ کنند تا در انتخاب رقم نهال و فواصل کاشت و محل کاشت و سیستم های کود دهی و آبیاری اطلاعات جامع و کاملی داشته باشند.
سطح باغ های شهرستان اردبیل بیش از 2 هزار و 275 هکتار است و در سال 96 بیش از 146 هزار تن انواع میوه تولید و روانه بازار مصرف شد.
6018/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایام عید جهاد کشاورزی کود محرم یارانه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: برداشت گندم و جو از مزارع دشت دژگاه بخش دهرم آغاز شده است و تا اوایل خرداد  در بخش مرکزی ادامه دارد.
سید حسن موسوی افزود: در سال زراعی جاری در شهرستان فراشبند ، ۱۰ هزار و ۳۱۰ هکتار گندم دیم، پنج هزار هکتار گندم آبی، ۱۵۰ هکتار جو آبی و هزار هکتار جو دیم کشت شده است.
به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن گندم و ۴۰۰ تن جو از مزارع این شهرستان برداشت شود.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: در حال حاضر با توجه به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده سه مرکز خرید فعال در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان منطقه است.

دیگر خبرها

  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد