Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل یک تیم برزیلی به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در ادامه اردوی تدارکاتی‌اش در آنتالیای ترکیه امروز (یکشنبه) به مصاف راکا اسپورت برزیل رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. هر دو گل استقلال را مرتضی تبریزی به ثمر رساند.

استقلال در نیمه نخست بازی برتری نسبت به حریف برزیلی خود به نمایش گذاشت و در همان دقایق ابتدایی توسط مرتضی تبریزی به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دو تیم حملاتی داشتند که استقلال در دقیقه ۳۴ توسط مرتضی تبریزی به گل رسید که داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد. در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد، راکا اسپورت توانست با یک شوت از بیرون محوطه جریمه، گل تساوی را در دقیقه ۴۱ به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ابتدای نیمه دوم پایاپای پیگیری شد تا این که در دقیقه ۶۳، بازیکنان راکا اسپورت روی محسن کریمی مرتکب خطای پنالتی شدند و تبریزی این پنالتی را به گل تبدیل کرد و بازی را ۲ بر یک به سود استقلال کرد. در ادامه دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما در زدن ضربات نهایی ناکام بودند تا بازی در نهایت با برد ۲ بر یک استقلال به پایان برسد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی (حسین حسینی ۴۶)، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی(آرمین سهرابیان ۴۶)، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر (خسرو حیدری ۴۶)، فرشید باقری(رضا کریمی ۴۶)، رضا آذری (زکریا مرادی ۵۸)، داریوش شجاعیان، محسن کریمی (معراج پورتقی ۶۸)، مرتضی تبریزی و فرشید اسماعیلی.

انتهای پیام

خبرنگار: محمدامین شهسواری

دبیر: علی غفار

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادمرز در یک قدمی مدال طلا

نماینده کشورمان در وزن ۵۵ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر کره جنوبی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، پویا دادمرز در نیمه نهایی با تائه مین کیم کره جنوبی سرشاخ شد و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا مقتدرانه راهی دیدار فینال شود.

دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سجاد البیدهان از عراق روی تشک رفت که با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 744764

دیگر خبرها

  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • میرزازاده راهی فینال شد
  • دادمرز در یک قدمی مدال طلا
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • انتقام از آرسنال به سبک اونای امری / عکس
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • آقا غفور و فیروز کریمی جوان (عکس)
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
  • تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ برتر