Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:17:42 GMT

4 نشریه مکتوب در ماکو فعال است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۱۲۴

4 نشریه مکتوب در ماکو فعال است

حافظ تیموری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نشریات مکتوب شامل هفته نامه آوای ماکو، دوهفته نامه آوای آزاد، هفته نامه آذربایجان بیدار و ماهنامه سوز بوده و پایگاه های خبری نیز شامل 'بینا خبر' و ' خبر ماکو ' است.
وی با بیان اینکه تعداد نمایندگی مطبوعاتی کثیر الانتشار در این شهرستان 11 نشریه است، افزود: از ابتدای سال 415 آگهی ثبتی، حصر وارثت و دیگر آگهی های انتشاراتی برای چاپ به این نشریات ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 150 آگهی نیز به نشریات محلی ارائه شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این شهرستان، چهار دکه مطبوعاتی فعالیت و نشریات محلی و سراسری را توزیع می کند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی با کشور ترکیه و آذربایجان ( جمهوری خود مختار نخجوان ) همسایه است.
7132/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی ترکیه نشریه ماکو مکتوب جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس

نشریه آاس اسپانیا در طی گزارشی مدعی شد تنش‌های خاورمیانه روی قطع همکاری پاکو خمز و تراکتور تاثیرگذار بوده است.

طرفداری | پس از کش‌وقوس‌های فراوان، پاکو خمز از تراکتور جدا و راهی کشورش شد.

تراکتوری‌ها امید داشتند در لیگ بیست‌وسوم با پاکو خمز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشند اما شرایط تی‌تی‌ها آنطور که باید پیش نرفت و پس از باخت چهار بر یک آن‌ها برابر ذوب‌آهن، پاکو خمز در توافقی دو طرفه از این تیم جدا شد.

حالا نشریه آاس در گزارشی نوشته است:

فوتبال ورزش لحظه‌ها است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمز خلیج فارس و خاورمیانه را ترک کرد که این مسئله بی‌ربط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان