Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@19:01:05 GMT

کی‌روش به خبر جدایی‌اش توجه ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۱۲۷

به گزارش پارس نیوز، 

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی در بازی عراق نیمکت‌نشین بود ولی در بازی‌های حذفی شانس زیادی برای حضور در ترکیب ثابت ایران دارد. او می‌گوید تیم ملی بازیکنانی دارد که همه در یک سطح هستند و این رقابتی که بین آن‌ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم پیشرفت کند. 

 

* مهدی اینکه تو در بازی عراق نیمکت‌نشین بودی نشان می‌دهد ما در فاز هجومی مهره‌های زیادی داریم و کی‌روش یک جور‌هایی برای انتخاب ترکیب گیج شده است! 

اول از همه باید بگویم در تیم ما بازیکن فیکس و ذخیره وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌طوری نیست که یک بازیکن لول بالاتری داشته باشد. همه در یک لول هستیم. فرقی ندارد X در زمین بازی باشد یا Y. مهم نتیجه گیری تیم است. دیدید که در همان بازی عراق هم هرکس در زمین بازی بود خوب بازی کرد و توانستیم با یک بازی حساب شده مساوی کنیم و در صدر بمانیم تا به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کنیم. 

 

* این رقابت چقدر به پیشرفت تیم ملی و شما بازیکنان کمک می‌کند؟ 

صد در‌صد. ببینید بازی‌های جام ملت‌ها خیلی فشرده است. هیچ جای دنیا شاید رقابت‌ها اینقدر فشردگی نداشته باشد. وقتی بازی‌ها اینقدر نزدیک است و پرفشار، تیم باید بازیکنان زیادی داشته باشد. نمی‌شود با ۱۱ نفر یک جام را شروع و تمام کرد. به بدن بازیکنان فشار می‌آید و ممکن است کم بیاورند. ولی در تیم ما این مشکل وجود ندارد و کلی بازیکن خوب حضور دارد. این پتانسیلی است که داریم و خیلی هم خوب است. همه رقابت می‌کنند و باعث می‌شود تا سطح تیم هم بالاتر برود. 

 

* سامان اخیراً گفته بود بازیکنان تیم ملی به خاطر هم از روی آتش هم که شده رد می‌شوند. نظر تو در این‌باره چیست؟ 

واقعاً همین‌طور است. این همدلی مهمترین چیزی است که در تیم ملی وجود دارد. در واقع حسن تیم ما همین است. شاید ما از نظر امکانات از ۱۰ تیم پایین‌تر باشیم ولی این همدلی باعث می‌شود تا از همه آن‌ها بالاتر قرار بگیریم. در جام جهانی دیدید که تأثیر اتحاد و یکدلی در تیم ما چه بود. باعث شد نتایج خوبی به دست بیاوریم و الان هم در جام ملت‌ها امیدواریم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. 

 

* خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که شاید کارلوس کی‌روش بعد از جام ملت‌های آسیا ایران را ترک کند. واکنشی نسبت به اخبار اخیر داری؟ 

راستش من خبر‌ها را زیاد دنبال نمی‌کنم ولی این را شنیده‌ام. الان در تیم ملی همه تمرکزمان روی رقابت‌های جام ملت‌هاست. خود آقای کی‌روش هم اصلاً به اخبار توجه ندارد و فقط روی مسابقات تمرکز کرده است. مهمترین هدف ما این است که بتوانیم پله پله بالا برویم و اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم. واقعاً در حال حاضر این مهمترین مسئله است. اینکه آن چه می‌شود، این چه می‌شود، کی چه می‌گوید و کی چه نمی‌گوید مهم نیست. توجه ما تمام و کمال روی این است که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوبی به دست بیاوریم. 

 

* در این مسیر اسم رقبا برای شما چقدر اهمیت دارد؟ 

بقیه تیم‌ها باید بگویند‌ای وای ما می‌خواهیم الان با ایران بازی کنیم؟ تیم‌های دیگر هستند که باید از اسم ایران بترسند. برای ما واقعاً فرقی ندارد که مقابل چه تیمی بازی کنیم. دوست داریم با همه تیم‌ها بازی کنیم. خودمان را برای هر مسابقه‌ای و برای هر رویارویی آماده کرده‌ایم. نه اینکه بخواهیم از نام رقبا بترسیم. 

 

* تو بعد از بازی ویتنام به داوری اعتراض داشتی. در بازی عراق هم دوباره تیم ملی به صحنه‌هایی اعتراض داشت، از جمله هند مشکوکی که اتفاق افتاد. 

یکسری چیز‌ها واقعاً مشخص است. دو، سه صحنه اتفاق افتاد که من دقیقاً روبه‌روی یکی از صحنه‌ها بودم و قشنگ دیدم بازیکن عراق دستش را بالا برد و توپ را گرفت. قشنگ مشخص بود پنالتی رخ داده است ولی حالا داور یک روز بد دارد و یک روز خوب. غیر عمد هم این اتفاق‌ها می‌افتد. ما هم نباید زیاد ذهن‌مان را درگیر این مسائل کنیم و باید برای رسیدن به هدف‌مان بجنگیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عراق زمین رقابت جام جهانی ایران بازی تیم ملی ذهن زمین پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

اگرچه اضطراب نوعی اختلال مربوط به سلامت روان است اما می‌تواند باعث بروز علائم جسمانی نیز در افراد بشود؛ شناختن این علائم می‌تواند به درمان اختلالات اضطرابی کمک کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هر فردی در مقطعی از زندگی خود اضطراب را تجربه می‌کند. این اضطراب ممکن است بابت سخنرانی در یک جمع یا انجام یک کار باشد یا اینکه از نگرانی‌های مالی و بیماری عزیزان نشئت بگیرد. علائم اضطراب شامل احساس نگرانی، بی قراری و مشکل تمرکز است اما علائم فیزیکی آن خستگی، سردرد، ضربان قلب سریع و تعریق را نیز شامل می‌شود.

انواع مختلفی از اضطراب‌ وجود دارد که می‌تواند علائم فیزیکی مختلفی را ایجاد کند؛ در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

علائم جسمانی اختلال اضطراب فراگیر

یکی از شایع‌ترین اختلالات اضطرابی، اختلال اضطراب فراگیر است که تا 20 درصد از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این نوع اضطراب می تواند باعث انواع علائم عاطفی مانند احساس ترس و نگرانی و ترس مداوم در مورد امور روزمره شود.

ناتوانی در حفظ آرامشمشکل در به خواب رفتن یا خواب بیش از حدسردرددل درددرد عضلانیمشکل در بلعخستگیلرزش بدنعرق کردنتنگی نفساسهال

علائم جسمانی اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی نیز یکی دیگر از اضطراب‌های شایع‌ است. اگر اضطراب اجتماعی دارید، ممکن است افکار استرسی و منفی را در موقعیت‌های اجتماعی تجربه کنید به خصوص اگر فکر می‌کنید مورد قضاوت، تحقیر، طرد شدن یا ارزیابی قرار خواهید گرفت. این نوع از اضطراب ممکن است هنگام ملاقات با افراد جدید، شرکت در یک مصاحبه شغلی، پاسخ دادن به سوالات در کلاس یا حتی صحبت با شخصی در یک فروشگاه رخ دهد. بسیاری از افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی ممکن است از انجام کارهایی که آنها را در این موقعیت‌های اجتماعی قرار می‌دهد اجتناب کنند.

خجالت زدگیتعریقلرزیدنضربان قلب سریععدم ارتباط چشمی با دیگرانحالت تهوع یا استفراغتوصیه‌های طب سنتی برای کاهش "استرس و اضطراب" + اینفوگرافیک

علائم جسمانی اختلال پانیک

اختلال پانیک نوعی اختلال اضطرابی است که باعث ایجاد امواج ناگهانی ترس و احساس وحشت می‌شود. در این وضعیت، ممکن است احساس کنید که کنترل افکار و بدن خود را از دست داده‌اید، حتی اگر در خطر و موقعیت اضطراری نباشید. گذشته از افکار شدید ترس و نگرانی، بسیاری از افراد مبتلا به اختلال پانیک یا کسانی که حملات پانیک را تجربه می‌کنند علائم فیزیکی را تجربه می‌کنند. اغلب، این علائم شبیه حمله قلبی است.

اگر دچار اختلال پانیک یا حملات پانیک هستید، ممکن است علائم فیزیکی زیر را تجربه کنید:

ضربان قلبتعریقلرزتنگی نفسسرگیجهحالت تهوعبی حسی دست و پادرد شکمدرد قفسه سینه

علامت‌های جسمی اختلال اضطراب جدایی

اختلال اضطراب جدایی به عنوان نگرانی و ترس بیش از حد در مورد جدا بودن از اعضای خانواده تعریف می‌شود. اگرچه اکثر مردم تصور می‌کنند که اضطراب جدایی فقط در کودکان رخ می‌دهد، اما می‌تواند بزرگسالان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

بزرگسالانی که اضطراب جدایی دارند از دوری از عزیزان خود می‌ترسند. با اضطراب جدایی، ممکن است نگران باشید که در حین جدایی برای عزیزانتان اتفاقی بیفتد. این شرایط همچنین ممکن است باعث شود تا از گذراندن وقت به تنهایی یا سفر بدون عزیزان خودداری کنید. شایع‌ترین علائم این نوع از اضطراب شامل موارد زیر است:

کابوسسردرددل دردحالت تهوع یا استفراغتنگی نفس

اگر متوجه تغییراتی در سلامت جسمانی خود شدید به پزشک متخصص یا روانشناس مراجعه کنید تا آنها بتوانند ارزیابی‌کنند که آیا علائم شما به دلیل یک بیماری زمینه‌ای است یا خیر. متخصصان همچنین توصیه می‌کنند در صورت بروز تپش قلب، مشکلات تنفسی و مشکلات خواب، به روانپزشک نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • فیلم/ روایت عمو قناد از دلیل جدایی از فیتیله‌ای ها بعد از ۱۰ سال!