Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:26:45 GMT

رضا مهاجری، اولین حریف آقا معلم در نساجی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۹۱۳۴

رضا مهاجری، اولین حریف آقا معلم در نساجی

مجید جلالی در اولین تجربه مربیگری خود برابر ماشین سازی تبریز قرار می‌گیرد. 

به گزارش "ورزش‌سه"،  و به نقل از  روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی‌تبریز، شاگردان محمدرضا مهاجری در چهارمین دیدار تدارکاتی خود جهت آماده‌سازی برای نیم‌فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های، فردا (دوشنبه) اول بهمن ماه به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در استادیوم کارگران و رأس ساعت 13 برگزار خواهد شد.


مجید جلالی در بازی فردا مقابل ماشین‌سازی برای نخستین بار نساجی را هدایت خواهد کرد.

نساجی مازندران مجید جلالی (سرمربی) ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران مجید جلالی سرمربی ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری در حالی مقابل تیم قعرنشین به میدان رفتند که هواداران‌شان توقع یک برد پرگل داشتند، اما آن‌ها با هدر دادن موقعیت‌های مهم‌شان تنها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند تا با یک پیروزی خفیف آماده دیدار هفته آینده‌شان شوند.

خیبری‌ها در دقیقه 70 هم علی عبدالله‌زاده مدافع باتجربه‌شان را با کارت قرمز مستقیم داور از دست دادند تا 20دقیقه پایانی را زیر فشار دفاع کنند. همه این‌ها و فشارهایی که به نماینده خرم‌‎آباد وارد شد باعث شد تا بازیکنان این تیم و کادرفنی حتی پس از برد شرایط خوبی نداشته باشند و مهاجری و کاپیتان مهدی کیانی با عصبانیت بازیکنان را به رختکن فرستادند و معتقد بودند حق هوادران لرتبار در چنین مسابقه‌ای این حجم از استرس نبوده است.

در پایان بازی اما مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر به سمت مهاجری آمد و او را در آغوش کشید و این پیروزی را به او و کادرفنی تبریک گفت و خواست آرامش خودشان را حفظ کنند و در فرصتی بهتر درباره شرایط این مسابقه حرف بزنند.

خیبر خرم‌آباد با رضا مهاجری تا این‌جای کار مدعی اول کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است و با حضور این سرمربی خرم‌آباد پس از سال‌ها دوباره در سطح اول فوتبال کشور، نماینده خواهد داشت و آرزوی دیرین لرستانی‌ها برآورده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • «زندگی با آیه‌ها» تفسیر کلام الله مجید
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود