Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه قم خظاب به جوانان در برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س)گفت: سر خود را به چیزهای بی‌خودی گرم نکنید که امروز میدان، میدان مبارزه است، مطالعه کنید تا گول دشمنان را نخورید. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی امروز در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: فاطمیه را بروز تجلی کنید وگرنه دشمنان منکر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چرا مقام معظم رهبری و مراجع تقلید احساس خطر کردند و فاطمیه را عین عاشورا اقامه عزا کردند، چون جوانان سر خود را به چیزهای بی‌خودی گرم نکنند، امروز میدان، میدان مبارزه است، مطالعه کنید تا گول دشمنان را نخورید.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به کتاب « جانشینی محمد» اثر مادولنگ نویسنده آلمانی افزود: من کاری به غدیر ندارم اما اگر کسی تاریخ را مطالعه کند متوجه می‌شود که هر پیغمبر کسی را در کنارش داشته که آن را آهسته آهسته آموزش داده که تا از وی جانشین وی شود، محمد(ص) نیز علی(ع) را آموزش داد.

رفیعی ادامه داد: در سوره شعرا آیه 23، خداوند می‌فرمایند از بین 5 پیامبر که درخواستی نداشتند، فقط پیامبر مکرم اسلام(ص) درخواست اجر کرد اجری که امتش اهل مودّت شوند که به روش محبت عملی، قلبی، هنری، اخلاقی و اجتماعی و گاهی جانی همچون دفاع شهدای مدافع حرم از اسلام و حرم آل‌‎الله است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های مودّت حضوری است یعنی با حضور در دستجات عزاداری به خیابان‌ها بیایید و اقامه عزا کنید و درب منازلتان پرچم مشکی نصب کنید.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به اجر و پاداش برگزاری عزای حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: مگر می‌شود شما عزای مادر یازده امام را به جای آورید و کسی شما را پاداش ندهد، در حالی که تجلیل از حضرت زهرا(س)، تجلیل از پیامبر مکرم اسلام(ص)، علی(ع) و یازده ائمه اطهار(ع) است و نباید از یاد ببریم که فاطمه مرضیه(س) کسی است که حضرت علی(ع) به وی می‌بالید.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان بیستمین دوره لیگ برتر شطرنج که با حضور 9 تیم برگزار شد، تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم‌های نخبگان شطرنج با ۸ امتیاز، شهرداری کرمانشاه با ۷ امتیاز، فیل خوب با ۷ امتیاز، پیشگام نوین تهران با ۷ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

این دوره لیگ شطرنج با حضور ۴ استاد بزرگ، ۳ استاد بین‌المللی، ۴ استاد فیده و ۲ کاندیدا استاد فیده با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی برگزار شد.

۲۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی مسابقات بود.

کد خبر 6079800

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد