Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون بوکس گفت: با برنامه‌ای که سالگادو ایجاد کرد باید برای انتخاب مربی جدید دقت بیشتری کنیم.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (یکشنبه) خبر انصراف مربی کوبایی از حضور در ایران برای هدایت تیم ملی جوانان منتشر شد که علیرضا کلانتری دبیر فدراسیون بوکس در این مورد گفت: ما همه اقدامات لازم اعم از صدور ویزا و هماهنگی لازم با سفارت را در خارج و داخل کشور انجام داده بودیم ولی متاسفانه امروز در ایمیلی که از سالگادو دریافت کردیم متاسفانه با خبر شدیم که او از حضور در ایران منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که دلیل انصراف سالگادو چه بوده است؟ توضیح داد: او در ایمیلی که ارسال کرده دلیل این تصمیمش را مشکلات خانوادگی اعلام کرده است. ولی با این اتفاق متوجه شدیم که باید در انتخاب‌های بعدی دقت بیشتری کنیم تا اینگونه وقت خود را تلف نکنیم.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا با این اتفاق دلیل حضور مربی خارجی دیگری وجود دارد؟ گفت: خواه یا ناخواه باید جلسه شورای فنی تشکیل شده و یک مربی را برای پیش بردن برنامه‌ها انتخاب کنیم اما فعلا زمان لازم را نداریم که مربی خارجی انتخاب کنیم. فعلا از یک مربی داخلی استفاده می‌کنیم تا زمان را بیشتر از این از دست ندهیم و ان‌شاءالله برای آینده تصمیمات دقیق‌تری را در این خصوص می‌گیریم.

انتهای پیام

خبرنگار: اصغر عبداللهی

دبیر خبر: امیرداود کمالی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟